Åpning av nettsiden til Sharif?

Anbefalte innlegg

Noen som vet når Sharif skal få igang den berømte nettsiden sin?? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får 3 år siden, den fyren kan ryke og reise. Finnes ikke service og tar dem telefon har du vunnet i lotta 2-3 ganger før det skjer.

Så tror ikke den siden kommer første årene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får 3 år siden, den fyren kan ryke og reise. Finnes ikke service og tar dem telefon har du vunnet i lotta 2-3 ganger før det skjer.

Så tror ikke den siden kommer første årene.

Og allikevel selger han dekk og felg som hakka møkk....rart gitt:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal man handle må man reise dit.. Enkelt og greit. Da får du service ved skranken.. Resten er bare bullshit.. Sitter to kjerringer ved telefon, av og til en.. Ikke rart man ikke når igjennom da..

Jeg var der halv 1 en lørdag. Fikk lagt om dekka HALV 8!! på kvelden. Da hadde de stengt butikken kl 5 (ordinært kl 19).. Kl 5 hadde de over 100 stk i kø.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk heller dekkskift i stedet, har handla av christer en gang og han har en utrolig service. Neste gang jeg skal handle noe nytt er det ikke tvil om hvor det skal skje..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I Norge i dag er det slik at pris for de aaaaaller fleste er viktigere enn service, de kan klage så mye de vil men tror du ikke de vender tilbake og handler neste gang de ser en billig pris? Typisk norsk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet når Sharif skal få igang den berømte nettsiden sin?? : klø :

Han er vel for opptatt med å drite seg ut offentlig i TV3's storsatsing "Sangstjerner".. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men spør du meg så er ikke Sharif såå billig lenger. Er andre på markedet som matcher han i både pris og ikke minst service.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men spør du meg så er ikke Sharif såå billig lenger. Er andre på markedet som matcher han i både pris og ikke minst service.

jeg og tenkte akurat på det samme. var vel noe billigere der før en det er nå. var innom og fikk et tilbud på 18" dekk. og syntes ikke det var noe billig. og i tilig kjente jeg ikke til dekke så var sikkert noe jala dekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal man handle må man reise dit.. Enkelt og greit. Da får du service ved skranken.. Resten er bare bullshit.. Sitter to kjerringer ved telefon, av og til en.. Ikke rart man ikke når igjennom da..

Jeg var der halv 1 en lørdag. Fikk lagt om dekka HALV 8!! på kvelden. Da hadde de stengt butikken kl 5 (ordinært kl 19).. Kl 5 hadde de over 100 stk i kø.. :)

Det er meg en gåte hvorfor noen er interessert i å utsette seg for noe slikt... Synes ingenting med det greinet der høres "enkelt og greit" ut. : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har handlet en gang hos Sharifs, og enkelt og greit.....aldri mer!!!: mad :

Hadde helt nye felger og skulle kun ha dekk....nesten 4,5 timers venting.

Aldri mer!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han er vel for opptatt med å drite seg ut offentlig i TV3's storsatsing "Sangstjerner".. : rolleyes

Gratis reklame for han det vettu, liten luring for han det der. Han har vel knapt brukt 1 krone på markedsføring siden han startet, alikevel vet "ALLE" hvem han er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har flere ganger prøvd å få handlet via han - men gitt opp - og nå skal jeg ivertfall aldri handle der.

Han skal ha heder for å ha kommet dit han er - men en PR rådgiver måtte vert de mest vellbrukte pengene han hadde brukt.

Betaler glatt litt mer penger for å få service. Vil også skryte over dekkskift.no .. helt topp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal aldri handle hos Sharif`s. Bare hørt tull derfra jeg. Ei kollega på jobben var der for å få lagt om nye sommer dekk på stålfelger, da hu skulle kjøre hjem kom hu ned bakken og til krysset, så merket hu noen lyder i bilen, og halveis fra krysset da du ser rundkjøringa 100 m ut fra Sharif`s da datt likesågodt begge framhjula av da. Bilen måtte selvfølgelig rettes i store deler av fronten da dekka smalt filler av forskjermer og det som var, og understellet la seg nedpå osv osv.

Aldri Sharif`s på meg. Handler helt klart hos Dekkskift, der veit jeg det er gode priser, og ikke minst GOD service!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

handlet hos Sharif selv... ikke noe særlig venting og dekka var billig... Men ny bil og nye tider... Hos Christer på dekkskift... Kongebra! og helt super service!!!! ser ikke for meg at det blir handling andre plasser heretter.. Dekkskift er plassen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.