Hva slags felger er dette?

Anbefalte innlegg

Disse var jo rimelig fete. Ligner veldig på de turbo hjulene, men senteret er jo anderledes.

Er de moddet eller er det felger som kan kjøpes?

CIMG1668.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur det er OZ turbo hjul som sentere er hjemme lagd for å ikke se boltene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke OZ Turbo, de er 3 delte og har ett helt annet design. Tror det er Zender Turbo de heter, vanskelig å finne... tror de først og fremst har blitt levert brukt på italienske biler, Lancia, Fiat o.l.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye kan slike zender turbo-felger være verdt? så noen ligge å slenge hos den lokale skroten i vår...

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eivind Windspoll

Hvor mye kan slike zender turbo-felger være verdt? så noen ligge å slenge hos den lokale skroten i vår...

mvh

Ikke en krone så bare fortell hvor de ligger så kommer jeg å henter dem, gratis selvsagt :D :D

Mvh

KMR

Oslo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, jeg skal sjekke saken nærmere lørdag eller over helga, så skal jeg komme med info. Kan hende jeg får lyst på de selv :D

Den dagen jeg sitter med småbruk på landet, så skal denne gutten også komme frem i lyset med noen prosjekter :)

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er felger som for 99% av befolkningen er null verdt, mens for spesielt interesert så er de nok verdt litt. Jeg kan selv få tak i slike, men problemet er at de har feil boltsirkel og dermed ikke passer på Golfen min. Tror de aller fleste har en boltsirkel som ikke passer VW uten noe videre...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Det er felger som for 99% av befolkningen er null verdt, mens for spesielt interesert så er de nok verdt litt. Jeg kan selv få tak i slike, men problemet er at de har feil boltsirkel og dermed ikke passer på Golfen min. Tror de aller fleste har en boltsirkel som ikke passer VW uten noe videre...

Jeg tror kanskje det kan være Ronal Turbo, de ser vel ganske like ut? Og de mener jeg å ha sett på VAG-biler før.

mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Eivind Windspoll

Jeg tror kanskje det kan være Ronal Turbo, de ser vel ganske like ut? Og de mener jeg å ha sett på VAG-biler før.

mvh

Høres veldig kjent ut med det navnet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Modifisert Ronal Turbo kan det være (se under for bildet av org felg), men tror fortsatt det er Zender jeg da :)

attachment.php?s=&postid=60337

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uansett felg; fy steike for en einser!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ronny Sunde

Uansett felg; fy steike for en einser!

Ikke sant!!! : ja :

Slik look blir det på min nyinnkjøpte einser cab.

Litt lavere da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas Sandberg

Ikke sant!!! : ja :

Slik look blir det på min nyinnkjøpte einser cab.

Litt lavere da ;)

: ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er 15 - 20 år siden de ble produsert.

Mener å huske de da "hockeysveisen" og diverse annet var som værst.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.