#1 Skrevet August 26, 2004 Disse var jo rimelig fete. Ligner veldig på de turbo hjulene, men senteret er jo anderledes. Er de moddet eller er det felger som kan kjøpes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2004 Trur det er OZ turbo hjul som sentere er hjemme lagd for å ikke se boltene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2004 Ikke OZ Turbo, de er 3 delte og har ett helt annet design. Tror det er Zender Turbo de heter, vanskelig å finne... tror de først og fremst har blitt levert brukt på italienske biler, Lancia, Fiat o.l. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2004 Hvor mye kan slike zender turbo-felger være verdt? så noen ligge å slenge hos den lokale skroten i vår... mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll Hvor mye kan slike zender turbo-felger være verdt? så noen ligge å slenge hos den lokale skroten i vår... mvh Ikke en krone så bare fortell hvor de ligger så kommer jeg å henter dem, gratis selvsagt :D Mvh KMR Oslo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2004 Hehehe, jeg skal sjekke saken nærmere lørdag eller over helga, så skal jeg komme med info. Kan hende jeg får lyst på de selv Den dagen jeg sitter med småbruk på landet, så skal denne gutten også komme frem i lyset med noen prosjekter mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2004 Det er felger som for 99% av befolkningen er null verdt, mens for spesielt interesert så er de nok verdt litt. Jeg kan selv få tak i slike, men problemet er at de har feil boltsirkel og dermed ikke passer på Golfen min. Tror de aller fleste har en boltsirkel som ikke passer VW uten noe videre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2004 Opprinnelig postet av Tord Askvig Det er felger som for 99% av befolkningen er null verdt, mens for spesielt interesert så er de nok verdt litt. Jeg kan selv få tak i slike, men problemet er at de har feil boltsirkel og dermed ikke passer på Golfen min. Tror de aller fleste har en boltsirkel som ikke passer VW uten noe videre... Jeg tror kanskje det kan være Ronal Turbo, de ser vel ganske like ut? Og de mener jeg å ha sett på VAG-biler før. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2004 Opprinnelig postet av Eivind Windspoll Jeg tror kanskje det kan være Ronal Turbo, de ser vel ganske like ut? Og de mener jeg å ha sett på VAG-biler før. mvh Høres veldig kjent ut med det navnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2004 Modifisert Ronal Turbo kan det være (se under for bildet av org felg), men tror fortsatt det er Zender jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 28, 2004 Uansett felg; fy steike for en einser! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 28, 2004 Opprinnelig postet av Ronny Sunde Uansett felg; fy steike for en einser! Ikke sant!!! Slik look blir det på min nyinnkjøpte einser cab. Litt lavere da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 30, 2004 Opprinnelig postet av Thomas Sandberg Ikke sant!!! Slik look blir det på min nyinnkjøpte einser cab. Litt lavere da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 9, 2004 Tror det er 15 - 20 år siden de ble produsert. Mener å huske de da "hockeysveisen" og diverse annet var som værst..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...