#1 Skrevet September 14, 2007 Har satt inn xenon lamper i grøftelysa på en golf v. Fungerer helt fint så lenge motoren ikke er i gang. Når motoren er i gang begynner lampene og blinke. Noen som vet hva problemet er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2007 Har satt inn xenon lamper i grøftelysa på en golf v.Fungerer helt fint så lenge motoren ikke er i gang. Når motoren er i gang begynner lampene og blinke. Noen som vet hva problemet er? Leste at dem er litt sære med tanke på spenningen. Bilen har stått med radioen på. Får prøve å kjøre for og få opp spenningen til maks igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2007 Sliter fortsatt. Om jeg slår på tenningen og lar lysene stå på 15 sek. før jeg skrur på motoren går det fint. Skruer jeg så av lysene for så og slå dem på igjen blir det disco! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2007 er detta ett ettermonterings kit?med eller uten relé? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2007 er detta ett ettermonterings kit?med eller uten relé? jupp, er ettermonterings kit uten relé. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2007 hva med å koble dem på relé da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2007 Det som ofte er problemet er at der du henter spenninga fra siden du ikke bruker rele, ikke alltid er 12-14.4v ta å mål spenninga og så hva den ligger på, kan nesten garantere at det er det som er problemet, for lav spenning så den ikke tenner skikkelig som gjør at ballastene kan ryke fort.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2007 Det som ofte er problemet er at der du henter spenninga fra siden du ikke bruker rele, ikke alltid er 12-14.4v ta å mål spenninga og så hva den ligger på, kan nesten garantere at det er det som er problemet, for lav spenning så den ikke tenner skikkelig som gjør at ballastene kan ryke fort.. Men hvorfor fungerer dem når motor ikker i gang da? Og skulle jo fint ligge 12 - 14,4v der da det er de orginale ledningene til halogen pærene, eller tar jeg helt feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2007 Kan dette løse problemet tru? Ledningsfiks som fjerner feilmeldinger på biler enkelte nyere biler med ettermontert xenon.På enkelte nyere biler som blandt annet VAG og Mercedes kan denne ledningsstumpen være nødvendig. Inni denne lille stumpen av en ledning finner du en kondensator og en liten motstand. Dette fjerner enkelt mye problemer med montering på en del biler fra 2004 og oppover. Leveres uten ekstra kostnader til våre kunder dersom du har handlet hos oss. http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684 Relèpakke til ekstralys eller biler som trenger relèpakke for montering av xenonlys. Spesiallaget for våre xenonballaster. Ferdig ledningsnett som passer til våre xenonballaster. Kobles opp mot batteriet. Originalstrøm til pærene brukes som styrestrøm. Gir mer stabil strøm til xenonlysene. http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4693 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...