#1 Skrevet September 14, 2007 Noen med tips om en god poleringsmaskin til bil... Er på jakt etter maskin + puter... Anyone med gode tisp/ råd om dette... Mvh Carl E 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2007 Jeg har iallefall veldig lyst på Metaboen.. Virker som det er en fin roterende og starte med, da den har en funksjon som gjør at den stopper hvis det er for mye press. Ellers så skal Ulitmate Detailing Machine komme i 230V versjon i 2008. Denne har jeg også lyst på, men denne er DA (eksentrer) Når det gjelder puter: Gul - Heavy Cutting (Grovhet) Grønn - Cutting Orange - Light Cutting Blå - Finnishing pad Hvit - Ultrafin Tipper Ketil Falstad er mere enn villig til å fortelle deg mer om Metaboen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2007 Jeg har iallefall veldig lyst på Metaboen.. Virker som det er en fin roterende og starte med, da den har en funksjon som gjør at den stopper hvis det er for mye press. Ellers så skal Ulitmate Detailing Machine komme i 230V versjon i 2008. Denne har jeg også lyst på, men denne er DA (eksentrer) Når det gjelder puter: Gul - Heavy Cutting (Grovhet) Grønn - Cutting Orange - Light Cutting Blå - Finnishing pad Hvit - Ultrafin Tipper Ketil Falstad er mere enn villig til å fortelle deg mer om Metaboen. Husk på at fargene varierer på forskjellige merker. Ikke alltid de er like fine/grove. Metaboen er en fantastisk maskin ja, har brukt min på eks antall biler nå, og den har alltid fungert fint! Slår seg også av om den blir for varm da er det bare å sette den på fullt, og la den kjøle seg ned litt. Er fryktlig lett og fin maskin å jobbe med. Men allikevel stødig. Men er du nybegynner, vil jeg kanskje anbefale en DA maskin, da denne er så og si umulig å brenne lakken med. Så det er best å starte med DA, så når du føler deg fortrolig med den, kan du gå over til roterende. Er uansett greit å ha både DA og roterende Bare spørs om du lurer på noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2007 Der kom det jeg ventet på! Jeg trålet byen idag for Metabo, men ingenting å finne. Hvor kjøpte du din? Larsen's bilpleie? Har en Cyclo kopi nå. Men hadde vært fint med en Metabo for korrigering og UDM for finnish. Jeg vil jo trossalt ha den beste maskinen for Menzerna'n min:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2007 Kjøpte min fra usa Har omformer, så funker fjell Metabo + menzerna = ohh yeah Bruker ikke DA`n lengre..tar alt med metaboen. Tar litt tid før man kan det, men går mye fortere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2007 sssssssupert...takker for kjempesvar...hvor mye koster en slik en..... Er dette en maskin med to hoder... eller ett..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2007 I norge så koster den vel 4500-5000. Et hode ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2007 Hvor kjøpte du omformeren din og hvor mye ga du? Bernhard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2007 ebay er fint.. 500.- inkl frakt etc for en på 500watt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2007 Jeg har nå funnet Metabo i Tyskland.. Passer den på vårt nett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 17, 2007 Kan bekrefte at tysk Metabo passer rett i den norske veggen. Får den til 2800kr på ebay... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 17, 2007 Hvilken Metabo da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 18, 2007 PE 12-175. Veiledende pris på denne i Norge er 2990,- eks MVA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 18, 2007 PE 12-175.Veiledende pris på denne i Norge er 2990,- eks MVA. Ok, er prisen på ebay regnet med mva da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2007 Ok, er prisen på ebay regnet med mva da eller? Nei, den på Ebay er pris i Tyskland Inkl frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 28, 2007 http://www.pimpride.no/product_info.php?cPath=26_33_41&products_id=59 eller http://www.pimpride.no/product_info.php?cPath=26_33_41&products_id=58 Anbefales på det sterkeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 28, 2007 Først og fremst.. Det må bedre argumenter til enn "Anbefales på det sterkeste" til å selge et produkt til over 8000kr. Og hvordan går det ann å selge Makita'en til 4500kr når den koster 2500kr på Tools? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...