#1 Skrevet September 14, 2007 Varmeapparatet mitt i min A4 b5 med klima har begynnt å tulle, får nesten ikke varme. Var på Møller i dag og fikk en diagnose, feil på en spjeldmotor nr 68 noe het den. Noen som vet hvor lang tid beregnes av verkstedet til å bytte en slik? Og pris på delen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2007 Ingen som har vært borti dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2007 Må vel ned med dashbordet uansett så lenge man skal begynne med noe sånt da, litt bekymra for det selv da jeg har en spjeldmotor som ikke er helt kompis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2007 Tror man skal komme greit til spjeld uten å måtte ut med hele dashen? Mener jeg kom til spjeldene på min ved å ta ut det under rattet.. og ved å ta ut klimaenheten å det der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2007 Er vel iallefall 3, hvis ikke 4 forskjellige slike motorer rundt omkring inni under dashbordet for regulering av klimaanlegget. Husker ikke eksakt hvor V-68 sitter, men i værste fall må dashbordet demonteres for å få skiftet denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2007 Er vel iallefall 3, hvis ikke 4 forskjellige slike motorer rundt omkring inni under dashbordet for regulering av klimaanlegget. Husker ikke eksakt hvor V-68 sitter, men i værste fall må dashbordet demonteres for å få skiftet denne. Husker ikke feilkoden hos meg, men får ikke skifta mellom dysene under frontruta, eller de som blåser inn i kupeen.. Har du peiling på hvor denne sitter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...