#1 Skrevet August 26, 2004 Denne var litt stili! Sikkert noen som har sett stylinga før! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2004 ett til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2004 dette her var seriøst tøft! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2004 Hadde den ikke hatt barnevogn-håndtaket bak så tror jeg den hadde sett mye bedre ut! Innvendig synes jeg den var "rotete". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2004 Ser ut som noen som har gått amokk med sølv tusj inni den he he... Ganske grei utpå. Hva speil er det som står på den? Ligna på RS2, men det var jo ikke det heller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2004 Syntes den var litt kul inni jeg. Likte blåfargen mot sølv Fete sparkedeksel til høytalerene. Utenpå var den jo strøken, kansje forutenom vingen, som så mer ut som targabøylen til en Nidelv 28. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2004 Var vel litt uvanlig motor i en Coupe eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2004 FEET front!! Ikke vanlig rs.. som alle andre...! Merke? Noen som vet? Veldig fint høytalerbygg, men... Jeg syns den var noe an det feteste, spoilern, mye?, men det er lov!! Vil ha den Fronten...Hjelp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2004 Opprinnelig postet av Rune Wilthil ett til! Enig med Per at den ser rotete ut inni, motorrommet var heller ikke noe å skryte av... men den hadde jo orginal TT girspak, mansjett og ring :tilber: hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2004 Opprinnelig postet av Andreas Kvist Dahl Vil ha den Fronten...Hjelp!! Send en mail moderna! kanskje de kan hjelpe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2004 Uansett hva folk mener.... Sinnsykt gjennomført!! Det gir et meget spesielt inntrykk... Ser ut som om det var målet også.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 27, 2004 nice:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 27, 2004 :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 28, 2004 Masse arbeid lagt ned... til ingen nytte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...