#1 Skrevet September 14, 2007 Noen som vet fremgangsmåten for å bytte gasspedal på en A6 C4 (1996)? Det er jo en kjent problem at disse blir slitt og går i stykker, men jeg kan ikke finne noe info i min digitale workshop manual rundt dette. Tips mottas med takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2008 Ingen!!! Skulle tro dette var en vanlig feil med C4... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2008 Eh.. pell ut stiften i opphenget og bytt?? Er ikke veldig vanskelig å skjønne dette når du kikker innunder! En annen ting er vel at en gasspedal uten 'plata' er bedre å bruke så snart du har fått vekk den irriterende fjæra og restene av hengselet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2008 Fjern fjæra,trykk pedealen sammen,bårr med 3mm inn fra siden og sett inn en karroseriskrue!Det funker supert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 8, 2008 Da har jeg byttet pedalen. Skrudde løs hele braketten (4 stk muttere) og koblet fra den elektriske pluggen. Deretter ble stifter fjernet og pedal byttet... ganske enkelt som nevnt over her... Tok ca. 10 minutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...