#1 Skrevet September 14, 2007 Hei! Underforbikjøring i går på vei til trondheim fikk jeg feilkode 16485, 16485 - Luftmassemätare (G70) orimlig signal så bilen går skikkelig dårlig nå, tipper jeg får gitt 10 % gass, og jeg må kjøre hjem 55 mil på søndag, er det noe jeg kan gjøre for å få den til å fungere hjem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2007 kobl vekk batteriet en liten periode. Eller har den blitt rar permanent? *host* åpent luftfilter har skylda *host* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2007 Tipper på at du luftmasse måleren din er defekt, evt suger falsk luft på innsug sida. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2007 hehe:P ja kan prøve å koble vekk, Feilen kom med engang jeg trykka clean fault codes så den er permament. litt surt å kjøreforbi en bil for så å sinke han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2007 napp av ledningen å se hva som skjer, funker på min =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2007 napp av ledningen å se hva som skjer, funker på min =) vil vel ikke akkurat hjelpe det tror jeg? Kan prøve å rense med noe elektronikk rens.. er stusselig å kjøre diesel uten ladetrykk!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2007 Hvorfor skulle det ikke hjelpe? Min bil fungerer nesten like bra når jeg napper av ledningen. Bruker da verdier som er lagret i ECU, går litt fetere enn til vanlig. Og ja, det går an å "redde" den med å dusje den skikkelig i elektronikkrens 2-3 ganger hvis det er oljefilm el som skeper problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2007 vel, det var vel di kjedeligste 80 milene jeg har kjørt i hele mitt liv, fant ut att den satte seg selv i nødmodus vis man drar den til rundt 4000 rpm med kabelen i, så det var ikkeno forskjell når jeg dro den ut. Men nå er det ordnet, ny LMM gjorde susen! endelig går det ann å kjøre forbi noe annet enn traktorer.. hehe Takk for hjelpa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...