#1 Skrevet September 14, 2007 Har en stk. helicoil-gjenge som ble med ut da jeg skulle skrue ut, og trenger følgelig ny. Hvem selger dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2007 Würth, Hellanor, Mekonomen.. men vil anbefalle time-search gjenger i stede for heli-coil...tåler mere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2007 Würth, Hellanor, Mekonomen.. men vil anbefalle time-search gjenger i stede for heli-coil...tåler mere Hva er dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2007 Løsgjenger. Merkevare skal visst være mye bedre enn de billigste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2007 Time-sert ja.. http://www.timesert.com/html/faq.html Wurth har disse i fine sett, veldig fin løsning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2007 Har en stk. helicoil-gjenge som ble med ut da jeg skulle skrue ut, og trenger følgelig ny. Hvem selger dette? Hvilken dim skal du ha Roar? Har litt på jobb så jeg kan sjekke om vi har det du er ute etter. Har mere av de time-search gjengene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...