#1 Skrevet September 14, 2007 Som sagt.. Må være bra passform, og kort leveringstid! Noen som har noen erfaringer? Ser jo det er mange som har disse fangerene her på forumet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2007 kjøp hos møller! Orginaldeler er alltid best! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2007 kjøp hos møller! Orginaldeler er alltid best! Priser på det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2007 Skal du ha ny fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2007 Skal du ha ny fanger? Ja, den gamle har gått av med pensjon for og si det sånn... Kjerring som rygga i meg! Knust IC og Fanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2007 s4 fanger hos møller! pris må du nesten sjekke selv ettersom rabatter de gir fort varierer.. Men leveringstida er ikke dum der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2007 Som sagt.. Må være bra passform, og kort leveringstid! Noen som har noen erfaringer? Ser jo det er mange som har disse fangerene her på forumet! det er en på finn.no som selger en sånn fanger til audi a4 titt innom der: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2007 Ja, den gamle har gått av med pensjon for og si det sånn... Kjerring som rygga i meg! Knust IC og Fanger. Såpass. Trodde du hadde dratt av eller noe jeg. Men kjekt egentlig at noen rygga på deg så får du hel fanger og sånn igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2007 Den koster ca. 4800 uten rabatter for selve fangerene hos Møller. Så kommer platsikk grillene, ny grøftelys også var det noe i forbindelse med lyktspylerene som også må kjøpes i tillegg for å få det komplett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 15, 2007 Den koster ca. 4800 uten rabatter for selve fangerene hos Møller. Så kommer platsikk grillene, ny grøftelys også var det noe i forbindelse med lyktspylerene som også må kjøpes i tillegg for å få det komplett. Ahh, var ikke så ille pris det da! Lyktespylerene tror jeg driter i, plastsveiser igjen hulla eller noe bare.. Hvordan er det og koble til Grøftelysa på en bil uten dette orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 16, 2007 bs bildeler har diedrich fanger,beste passformen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2007 du kan se på streetdesign.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 18, 2007 Som sagt.. Må være bra passform, og kort leveringstid! Noen som har noen erfaringer? Ser jo det er mange som har disse fangerene her på forumet! Du kan forsøke å høre med Bilomsetningen i Arendal. Originaldeler til halv pris av Møller ofte. Anbefales! http://www.bilomsetningen.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 19, 2007 Ahh, var ikke så ille pris det da! Lyktespylerene tror jeg driter i, plastsveiser igjen hulla eller noe bare.. Hvordan er det og koble til Grøftelysa på en bil uten dette orginalt? Plastsveise: eek : Hvorfor ikke bare lime lokkene fast, så ser det mye bedre ut, og itillegg ser det ut som du har lyktespylere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 19, 2007 Plastsveise: eek : Hvorfor ikke bare lime lokkene fast, så ser det mye bedre ut, og itillegg ser det ut som du har lyktespylere. Hmm, sant det.. Men trodde lokket satt fast i spylerene så jeg måtte kjøpe de også, men har kjøpt meg front nå Men takk for hjelp uansett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...