#1 Skrevet September 14, 2007 Skriver likesågodt en copy av innlegget her, da det virker som om det er flere som har mye artige felger på lager inne på "dekk/felg" delen av forumet;) Vil ha tips om noen vet om no annet som kan bli kult! Har foreløbig bare rukket og photoshoppe 3 forskjellige felger på bilen min, hvilke synes dere jeg bør gå for? er veldig usikker her ass.. Har veldig lyst på Axis felgene, er ikke så mange som kjører på slike vil jeg si... de to andre alternativene er temmelige dyre, så må spare noen kroner ekstra for og få rå til de... Axis Oldschool's 15" Work VS XX wide 15" OZ MSW/BBS RS lookalikes Hva mener folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2007 Ville uten tvil gått for axis hjulene av de tre valgte.. men spørs om du ikke har photoshoppet litt små felger.. 15" er nok større enn som så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2007 Her er noe som er hakket større.. vet ikke hvor mye større jeg vil modde felgene, p-slutsa er 14", og felgene jeg modder er litt større en p-slutsa.. Porsche teledials, er også litt kule.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2007 porsche phonedial`s er gryyymme:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2007 Helt klart, de er gryyymme;) Men dog litt verre og få tak i Axis Oldschool's er jo rimelig enkle og få tak i, da de selges nytt for 200$ stk.. så blir jo knappe 4500 kroner for 4 stk pluss frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2007 Selv synes jeg Work felgen var finest med Axis på en hårfin andreplass. Tror nok det blir rått uansett hvilke av de felgene du velger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2007 Tja, det som er så synd er at de work felgene koster meg fort noen titals tusen kroner, i 15"! Så, får se hva jeg ender på, bikker litt mot Axis felgene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 15, 2007 porsche phonedial`s er gryyymme:) ja du har jo det bilder jeg sendte til deg av den gtien med de felgene;)I grymt det! hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 15, 2007 ?? Hvilken GTI? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2007 hehe, bakgrundsbilde mitt på den stasjonære:p er gromt lupo bilde på den, der er det en sølv gti med svarte telefonfelger med polert kant:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 16, 2007 Work VS XX wide eller Axis felgene uten tvil. Men tror faktisk jeg likte Work felgene best. Faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 16, 2007 Work felgene er helt klart kule;) Men vet ikke, er liksom ikke så mange som har Axis felger her til lands;) Mønsteret på Work felgene er temmelig likt BBS, ASA osv;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...