Anbefalte innlegg

driver og bygger en 88 mod 90q med 20vt aan motor. (5 giret org. kasse) i den forbindelse lurte jeg på:

må jeg bruke clutch fra 90`n eller fra en aan motor?

mvh jørgen borge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke ennå... passer svinghjulet på aan motoren over i org kassa?? var en som sa att jeg måtte ha en "spacer" mellom motoren og kassa da, ellers ble akselen for lang.. ha kjøpt den "spacer`n, men er fortsatt ikke sikker på om aan svinghjulet passer i org kassa..

noen som vet??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beste er å bruke et 3B svinghjul med 3B clutch. Lettere enn AAN varianten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så både aan og 3b svinghjul passer rett i 90 kassa?? må jeg bruke den "spacer`n" jeg har kjøpt??

noen som kan bekrefte??

kunne tenkt meg og fått i motoren i dag:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er problemet løst, men da dukker det opp ett nytt ett...:( triggerpinnen på svinghjulet (aan)....

når jeg skal skru på svinghjulet, hvor skal den stå i forhold til veiva???

mvh jørgen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går kun an å skru på svinghjulet en vei ,,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, men går ann å dreie det 360¤ rundt veiva... og boltene stå helt symetrisk, så derfor jeg lurte.. skal triggeren stå mot sensoren, f.ex. når motoren står i øvere dødpunkt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser det her riktig ut?? fant ett lie hakk i svinghjulet, som nå står rett opp mot den lille gløppa mellog gir og blokk... motor står i øvre dødpunkt..

17092007139.jpg

17092007138.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se om du får inni alle boltene du ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alle boltene går inn samme hvordan jeg roterer det....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. finner ingen ting om det i autohidden heller.. noen som har en aan motor med svinghjul stående som kunne sjekka for meg??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja.. finner ingen ting om det i autohidden heller.. noen som har en aan motor med svinghjul stående som kunne sjekka for meg??

Jeg har en... kan sjekke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta et skyvelær å mål på svinghjulet så finner du ut at mellom to av bolthullene så er det ca 18mm og resten ca 16mm ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.