#1 Skrevet September 15, 2007 driver og bygger en 88 mod 90q med 20vt aan motor. (5 giret org. kasse) i den forbindelse lurte jeg på: må jeg bruke clutch fra 90`n eller fra en aan motor? mvh jørgen borge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2007 Hvilket svinghjul bruker du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2007 vet ikke ennå... passer svinghjulet på aan motoren over i org kassa?? var en som sa att jeg måtte ha en "spacer" mellom motoren og kassa da, ellers ble akselen for lang.. ha kjøpt den "spacer`n, men er fortsatt ikke sikker på om aan svinghjulet passer i org kassa.. noen som vet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2007 Beste er å bruke et 3B svinghjul med 3B clutch. Lettere enn AAN varianten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2007 så både aan og 3b svinghjul passer rett i 90 kassa?? må jeg bruke den "spacer`n" jeg har kjøpt?? noen som kan bekrefte?? kunne tenkt meg og fått i motoren i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2007 da er problemet løst, men da dukker det opp ett nytt ett... triggerpinnen på svinghjulet (aan).... når jeg skal skru på svinghjulet, hvor skal den stå i forhold til veiva??? mvh jørgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2007 går kun an å skru på svinghjulet en vei ,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2007 ja, men går ann å dreie det 360¤ rundt veiva... og boltene stå helt symetrisk, så derfor jeg lurte.. skal triggeren stå mot sensoren, f.ex. når motoren står i øvere dødpunkt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2007 ser det her riktig ut?? fant ett lie hakk i svinghjulet, som nå står rett opp mot den lille gløppa mellog gir og blokk... motor står i øvre dødpunkt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2007 opp.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2007 se om du får inni alle boltene du .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2007 alle boltene går inn samme hvordan jeg roterer det.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 18, 2007 merkeli .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 18, 2007 ja.. finner ingen ting om det i autohidden heller.. noen som har en aan motor med svinghjul stående som kunne sjekka for meg?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 20, 2007 ja.. finner ingen ting om det i autohidden heller.. noen som har en aan motor med svinghjul stående som kunne sjekka for meg?? Jeg har en... kan sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 20, 2007 ta et skyvelær å mål på svinghjulet så finner du ut at mellom to av bolthullene så er det ca 18mm og resten ca 16mm .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...