#1 Skrevet September 15, 2007 Har en A4 8E og skal bytte til InPro speilhus. Det fulgte bare med en bruksanvisning på tysk, og det er jeg litt grønn på. Er det noen der ute som har byttet disse speilhusene og kan forklare meg hvordan jeg gjør det?? Mvh Tom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2007 ................ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2007 Vil tro det er samme som på B7, hvis det er så er fremgangsmåten: Det sitter skruer på undersiden av speilhuset som må ut. Selve speilglasset er klipset fast og kan vippes av, bruk en litt bred plastting og vipp det forsiktig ut. Speilhuset løsnes fra underdelen av speilet, bare klipset fast. På med nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2007 Vil tro det er samme som på B7, hvis det er så er fremgangsmåten:Det sitter skruer på undersiden av speilhuset som må ut. Selve speilglasset er klipset fast og kan vippes av, bruk en litt bred plastting og vipp det forsiktig ut. Speilhuset løsnes fra underdelen av speilet, bare klipset fast. På med nytt. Hørtes enkelt ut, stor takk: :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...