Anbefalte innlegg

Er ikkje sikker på om dette er rette plassen å legge dette, men det fer heller bli flyttet..

Har skaffet meg GTI 16v motor (KR) fra en 88mod. golf. Fekk med komplett ledningsnett og hjerne ++

det eg lurer på da er at eg har tenkt å tilpasse en 3'er dash i caben, og da må eg bruke 3'er instrumentpanel.. kan eg da bruke samme ledningsnettet som fulgte med 16v i lag med denne dashen/instrumentpanelet ?

eller må eg skaffe meg eit nytt 3'er ledningsnett fra sikkringsboks til instrumentpanel, radio ,etc. ?

kommer garrantert til å komme med flere spm. i løpet av ''byggetiden''

Mvh Joakim : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du loddebolt og koblingsskjema? i så fall er svaret ja, det kan brukes.. du må flytte over giveren på girkassen til speedo for jeg tror golf3 har elektronisk kobling der, men det er vel ikke noe stress (kanskje du bruker g3 kassen?)

KR motoren er ikke koblet i en CE-sikringsboks (kom først i 90-91), så det blir litt å lodde dersom du velger åbruke g3 boksen.

men ingenting er umulig, det er ikke så mange kabler som går til instrumentpanelet.. og hjernen trenger stort sett +12v og jording.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.