noen som har erfaringer med klare blinklys og tåkelys?

Anbefalte innlegg

Da det ene blinklyset datt av bilen og knuste i går, må jeg ha meg ett nytt sett med klare blinklys. Skifter likegrett grøftelysene også siden den ene er sprukket.

Har sett på dette på autospar:

1H0953003K.jpg

http://www.autospar.no/show.asp?page=goxpage00000078dbp1H0953003K.html

Er fra jom og koster 999kr

Så at NBS hadde dette settet:

12223.jpg

http://193.213.24.227/4daction/WA_Bilder/?Vare=12223&ASP=3118937&Type=VW&Model=Golf&Year=1996&Back=WA_Katalog[P]ASP=3118937[O]Type=VW[O]Model=Golf[O]Year=1996[O]Klasse=11

Dette med blått(?) parklys og kjørelys til 1160kr.

TMtuning har dette fra hella:

2555_g3-l-134_1.jpg

som koster 115$

og dette:

2558_g3-l-135-138_1.jpg

Som koster 99$

Noen som har kjøpt noen av desse? Er noen av settene bedre en de andre?

Kunne tenkt meg å sett NBS settet med blått parklys på en bil, noen som har?

Takker for all hjelp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et som ser ut akkurat som det på første bildet (og siste bildet). Tror det er samme lyktene som selges under flere merker. Disse er ganske så utette, så det dugger i 3 av 4 lys (begge blink plus ene tåkelykta). Jeg ville gått for Hella hvis jeg var deg. Er nok litt bedre bygget. Tror heller ikke det er noe blått lys i lyktene fra NBS. Ser ut som akkurat samme dritten. Er nok bare bildet som lyver litt. Har forsåvidt xenon-match pærer i tåkelysa mina, og det gir jo et slags hvit/blått skinn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et som ser ut akkurat som det på første bildet (og siste bildet). Tror det er samme lyktene som selges under flere merker. Disse er ganske så utette, så det dugger i 3 av 4 lys (begge blink plus ene tåkelykta). Jeg ville gått for Hella hvis jeg var deg. Er nok litt bedre bygget. Tror heller ikke det er noe blått lys i lyktene fra NBS. Ser ut som akkurat samme dritten. Er nok bare bildet som lyver litt. Har forsåvidt xenon-match pærer i tåkelysa mina, og det gir jo et slags hvit/blått skinn.

Det ene tåkelyset var dugget hos meg også, derfor jeg skifter hele greia når jeg først skal skifte, men på NBS sitt sår der jo at der er blått parklys, så regner med at det stemmer?

Hellalyktene var ikke så pene som det første bildet synst jeg da... men skulle sett dem på bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella er nok å foretrekke tror jeg..

De 'billigutgavene' sprekker ofte lett og dugger mye.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har den fra NBS.. er fornøyd med mine.. Fine, og tøffe.. men(!) elendig passform.. er ca 1 cm mellomrom mellom det løse tåkelyset og resten.. Så, jeg hadde nok gått for Hella sine.. bra kvalitet, og grei pris :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2557_g3-l-134_3.jpg

Syns ikke Hella sine ser så verst ut egentlig.

Uansett må da det viktigste være at de er tette. Dugg i lykter ser bare trist ut (ja jeg er trist).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte billigsaker på ebay.. utseende er bra, men passforen suger.

Etter litt tid med dremel og alternative festemetodet så det akseptabelt ut.

Jan Brede

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2557_g3-l-134_3.jpg

Syns ikke Hella sine ser så verst ut egentlig.

Uansett må da det viktigste være at de er tette. Dugg i lykter ser bare trist ut (ja jeg er trist).

så litt bedre ut der ja! er det parklys i grøftelysene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Erfaringen min fra Autospar sine lykter er heller dårlig, dugget, sprakk og råtnet...: mad :

Kjøpte 1 sett til, borret da hull for bedre lufting, men hjalp lite. Dette var side blink.

Du får det du betaler for!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så litt bedre ut der ja! er det parklys i grøftelysene?

Hadde samme på ventoen min. Der var det iallfall ikkje parklys i grøftelysa. Ganske fine lykter forresten :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.