VACN Nordmøre @ VACN Trondheim Lokallag`s Sommeravslutning 2007

Anbefalte innlegg

Ja, dette blir en minimalistisk historie.

 

Egentlig skulle vi være 3 ifra lokallaget som dro oppover for å besøke Trondheim Lokallag. Men pga at BF Tustna hadde Turbohavari kom desverre ikke Jens Peder og Jettaen ifra Smøla, seg av den øya de faktisk har valgt å bosette seg på. Så da var vi bare 2 biler igjen da.

 

Bjørn Even med kartl®eser Torunn hadde tjuvstarta dagen i forveien og var allerede i Trondheim Fredag.

 

Så da ble det en heller ensom tur på meg og "grusomt lat`en" ifra Kristiansund til Orkdal Bil.

 

I noe ukjent stil, presterte jeg å forsove meg til planlagt avreise tid. Skulle egentlig dra klokken 09.00, men våkna ikke før klokka "litt før 10".

 

Så da ble det halv 11 ferja ifra Seivika på meg.

 

Været var grøsselig. Og her er jeg på vei til ferja

DSCI0002.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på vei oppover så jeg en Einzer forlatt langt oppe i skauen.

 

Men jeg så den litt vel sent

DSCI0004.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enda litt mer ifra utstillinga. Engentlig skulle jeg stått neppå plena der, men i frykt for mer nedbør torde jeg ikke annet enn å kjøre opp med en gang. Sommerdekk som er moden for bytte takler vått gjørmete "woodstock" gress meeeeget dårlig.

DSCI0012.JPG

DSCI0013.JPG

DSCI0014.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er forresten han som er Kretsmester i felg kant der oppe : Simon ifra Tevo dekk

DSCI0006.JPG

DSCI0016.JPG

DSCI0017.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her måtte jeg stå litt sånn for meg selv...... Triste greier :)

DSCI0019.JPG

DSCI0020.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så kan dere her se dagens 3 absolutte høydepunkt.

 

1 : Kake!!!

2 : Stoooooooort vinterdekk

3 : Lek i gresset

DSCI0022.JPG

DSCI0023.JPG

DSCI0024.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kom det eeeeeenda mere regn når Bjørn Even skulle til å dra :) Men heldigvis så gikk alt bra nede på gresset/dirt track`en

DSCI0027.JPG

DSCI0029.JPG

DSCI0030.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På vei hjem kunne jeg konkludere med at etter Gud skapte Midt Norge, syns han det var så pent at han skulle vaske det vær bidige dag....

DSCI0034.JPG

DSCI0035.JPG

DSCI0037.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da gjenstår det bare å takke for ett hyggelig treff der oppe i Orkdal`n. Så ses vi vel igjen ved neste Treff =)

 

Her er jeg endelig hjemme i Kristiansund, etter følgende "timeplan" (eller ikke hjemme hjemme da, men hjemme hos a mor og får meg god kaffi mens jeg ser på litt caddy til gamlingen der borte :P ) :

 

Avreise Kristiansund sentrum : 10.10

 

Ankomst Orkdal`n : 12.20 (via, tustna, aure, kyrksæterøra)

 

Avreise Orkdaln : 14.45

 

Hjemme i byyn : 17.20 (via, halsa, bærsjøya)

DSCI0053.JPG

DSCI0050.JPG

DSCI0047.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig lesning, og takk for besøket :)

(Og pokkers regn..!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig lesning :D

 

(Og pokkers regn..!)

 

Ja, dere var vel litt uheldig med været kanskje. Men er man først på VACN treff tur, så er det egentlig irrelevant hva slags vær det er =)

 

Forøvrig så er vel dette sånn ca siste treffet for min del i år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at dere tok turen :-)

Skulle jo vært med på Dollys på litt vassen pizza :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hahaha, kretsmester i felgkant, den likte jeg :D

Greit at det regnet litt på vei hjem da Helge så du fikk spylt av de mengdene med gress du klare å spinne på deg nedi basseng.. øh plena

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rune :

 

Vanlig vis så spiser jeg alltid på Dolly Dimples når jeg har muligheten, da vi kun har jalla pizza her i utkantbyen. Men i dag var det div supplybåter som skulle ha ditt å datt fra oss. Så da kunne jeg ikke annet enn en snarvisitt. 3 timer utkalling, og så måtte jeg ta høyde for ferja.

Men neste gang jeg får muligheten så spiser jeg 100% sikkert på dolly =) For å si det sånn.... Er det Dolly i nærheten av ett VACN treff, så er det egentlig bare å sette seg ned å vente, for dit går jeg :)

 

Kay :

Ja, det ble litt panikkpreget ratting og gassing der nede i siloen. Han med den blå Audin ved siden av meg, så mer eller mindre skeptisk ut :P Han var vel egentlig ikke spesielt interisert i å få kuene i Orkdal sitt årsforbruk av høy slengt utover bilen :) Noen jeg helt klart ser poenget i nå :)

 

Må forøvrig gi en stor takk til Nordmøre lokallags BompiBjørn aka. Terminator en stor takk for iherdig dytting av ett stykk grønn golf.

 

Takk BE =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.