MSD 6A boks knekker hallgiveren ?

Anbefalte innlegg

Prøvde å koble opp en msd 6a boks på prosjektbilen min, da røyk hallgiveren i fordeleren med engang..

Jeg fulgte koblingsskjema som står bak på boksen..

Så husker jeg at det samme skjedde med en volvo 940 turbo som en jeg kjenner skulle koble opp 6a boks på engang tidligere. Hallgiveren tok kvelden..Han bygde om til induktiv giver trigger på reimhjulet . Men problemet er at det går ikke på den Megasquirt utgaven jeg har (MS1 v2.2)

Kan selvfølgelig bytte til MS1 v3 for der kan man kjøre induktiv giver som trigger eller kjøpe en omformer som gjør om signalet til den utgaven jeg har... men hadde håpet å slippe dette hvis noen har noe tips...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror strømmen som går gjennom giveren blir for høy, dette kan eventuelt løses med litt elektronikkbiter som kobles mellom MSD boksen og hallgiveren, kommer tilbake med en mulig løsning senere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg vet ikke noe om svaret på noe av dette. spør av nyskjerrighet..

men hvordan går signalet fra msd boks til hallgiver? har haltech selv med msd og hallgiver. og der går hallgiver signalet til haltechen før det går fra haltech til msd igjen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.