#1 Skrevet September 15, 2007 Er det noen standard måte å montere turbotrykkmåler/klokke på nyere commonrail diesel motorer. Har ikke lyst å begynne å borre hull i noe eller sånt. Vil ha noe eg kan ta av senere og som ikke skader noe. Noen som har gjort dette uten problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2007 er bare å finne en slange som går ut i fra manifoilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2007 om du søker, så ligger det tråder om dette hær inne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2007 Eg har søkt, og eg finner ingen løsninger på hvordan dette gjøres uten å borre hull i noe, for det vil eg ikke gjøre. (med tanke på at dette er en helt ny bil det er snakk om) Ingen som har gjort dette før som en plug'n play opplevelse? Eller må eg borre hull i et rør uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2007 Er bare å finne en slange som har turbotrykk, finner du ikke det så må du borre hull i et trykkrør, sett inn en nippel. (kjøp bremsecaliper nippel, de koster kun 10-12kr og passer utmerket) Ikke noe problem å ta det av og plombere seinere, evt om du kjøper et nytt trykkrør som sikkert ikke koster mer enn et par hundre kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2007 Nettopp det eg tror eg gjør, kjøper en av slangene/rørene, så gjør eg det på den. For eg vil ha muligheten til å fjerne det igjen når eg skal selge bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...