#1 Skrevet September 16, 2007 Følgende biler stiller til start i bakkeløp Lillehammer Lørdag 29/9-07 Eivind bekkeli Audi s2 814 bhp. Trond Ensrud Audi Pikes Peak 600 bhp Frode Jørgensen Audi S2 Evo 700 bhp Håper det kommer mange fra klubben for å heie frem Audi-gutta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2007 Ja samme gutta GIDDER vel ikke ta turen til Ålesund neste helg..........sannsyligvis Norges raskeste bakkeløp med 191 kmt som bakkerekord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2007 Programmet i år har hvert meget tett. Jeg skal mase. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2007 Når på dagen starter dette da? Jeg bor jo like ved hamar så er ikke lange biten og dra til lillehammer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2007 Når på dagen starter dette da? Jeg bor jo like ved hamar så er ikke lange biten og dra til lillehammer Starter kl 0945 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2007 Starte kl 0945:) Ok, da skal jeg finne ut om jeg og en kompis tar oss en tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2007 Jeg er på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2007 Jeg kommer ! ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2007 Kommer definitivt 5 min å gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2007 Je kjæm je å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2007 Jeg kommer, men i år desverr uten bil.. Men neste år..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2007 Er det opp Lysgårdsbakken da eller:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 19, 2007 Er det opp Lysgårdsbakken da eller:p Løypa er 500 meter lengere i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 23, 2007 Jeg kommer en tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 26, 2007 Vi kommer en gjeng fra Ålesund Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 26, 2007 Er det opp Lysgårdsbakken da eller:p Er vel mere opp VED SIDEN AV men.... Sikkert en del som hadde kommet seg opp selve bakken også, men blir så ugreit å heise alle bilene opp på hoppkanten.... Jeg skal visst stå flaggvakt fikk jeg beskjed om, så da vil vel det si at jeg kommer også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 26, 2007 Noen som har en litt bedre beskrivelse av hvor dette foregår for oss "ukjente" ?? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 26, 2007 Noen som har en litt bedre beskrivelse av hvor dette foregår for oss "ukjente" ?? Mvh Du tar av fra E6 mot Lillehammer, kjører oppover bakkene mot Lysgårdsbakken.. You can't miss it ...evnt følger etter resten av gjengen fra Ålesund Et kjapt klipp fra gule sider, det er altså den svingete bakken opp ved siden av hoppbakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 27, 2007 http://www.dagbladet.no/vaer/uni/900143266: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 27, 2007 Jeg og brodern kommer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 27, 2007 jeg kommer å 10min å gå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 28, 2007 Noen fra raufoss/gjøvik/toten som skal ta turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 28, 2007 kjøre om 6 tima! stein klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 28, 2007 Fin løype! Var ute og test kjørte den etter lokallagstreffet i dag Gleder meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 29, 2007 Ikke helt oppe på toppen: http://www.motorsportavisen.no/Live/2007/Bakkelop/Lillehammer/Lillehammer%2015%20sep%20kl%205.html Kanskje litt for mye effekt på regnbløt asfalt Men hva skjedde med bilen til Frode? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...