#1 Skrevet September 16, 2007 bilen har begynt å bli kald i lange nedover bakker og stiger til det normale kort tid etter man har kjørt gitt litt gass igjen.. hva kan feilen være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2007 Termostat defekt, dvs lukker ikke som den skal? I nedoverbakker produserer motoren ikke så mye overskuddsvarme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2007 oki.var det jeg¨å hadde i tankene.. tenkte å begynne med det i alle fall. er billigeste og letteste måten å starte på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2007 oki.var det jeg¨å hadde i tankene.. tenkte å begynne med det i alle fall. er billigeste og letteste måten å starte på er termostaten ja. hadde samme problem på min. byttet termostat og alt var iorden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...