#1 Skrevet September 16, 2007 Trist men sant, den første snøen kom til Toten idag..... Tok et bilde på lørdag morgen, og et par på søndag morgen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2007 Det snør her også nå, men ikke sånn at det legger seg på bakken enda da Er bare bløt den snøen som kommer enda ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2007 snør her også gitt;p gårsdagen : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2007 deprimerende... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2007 Gleder meg, gleder meg!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2007 Ganske bra at det snør lengre sør da. har sett litt antydning til snø i høyden her oppe i nord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2007 Gleder meg, gleder meg!! vil jeg tro;D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2007 Var kvit på bakken her også når jeg våkna gitt.. Gned meg litt ekstra i øya da gitt. Skulle stått opp tidligere i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2007 Var ikke anntydning til snø på turen hjem i natt... Var å henta fatter og bilen hans i charlottenberg i natt... Var kaldt men ikke snø. Var vitne til etterspillet av dødsulykken på Kongsvinger i natt... mens vi stod der viste tempmåleren i bilen -2 grader. Her (Lena) yrer det, men no snow så langt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2007 Sov visst for lenge jeg! Men jeg er av dem som gleder meg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 16, 2007 vil jeg tro;D Bør vel glede deg til denne vinteren du også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 16, 2007 Jeg kjørte i snøvær over haukeli igår. Salta veier og 10cm ca brøytekanter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 16, 2007 Sladdeføre for første gang med førerkort,NIIIICE:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 16, 2007 Her også. Forbanna møkkavær! Først sommeren som aldri kom, og så snø allerede nå. Blir ikke liggende, men allikevel, kjipt er det. Var på Skarnes fra i går til i dag, og der var det bare regn, men hjemme var det hvitt.. Gleder meg definitivt ikke til vinteren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 16, 2007 Bør vel glede deg til denne vinteren du også ? gruer meg ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 16, 2007 Mørkt, kaldt, vått, masse klær for bare å stikke på butikken en tur, umulig å få gjort noe som helst på bilprosjektet mitt, saltlake på veiene, nevrotiske kjerringer som skal kjøre i 50 bare fordi det ligger snø i veikanten, ingen fotturer i skogen/fjellet (nei, jeg går ikke på ski! ), holke og glatt. Nei, gi meg 30 grader, tørt og sol fra skyfri himmel! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 16, 2007 Nå syns jeg du var voldsomt negativ Eyvind.. Må jo se det positive i vinteren oxo. 100q er jo en ypperlig vinterbil. Jeg gleder meg ihvertfall til vinteren. Spørs bare om 2.8'n overlever.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 17, 2007 Jeg fikk vært i skogen og sladdet litt i går. Snø og 225/40-18 nankang er en ypperlig kombinasjon sammen men 4motion. Ble det for bredt så stoppet det i kanten. Bare moro:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 18, 2007 Slik fant jeg igjen bilen søndagsmorgen.. måtte klø meg i øynene et par ganger for å sjekke om det var sant, ell om det var fylla som spilte meg et puss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 18, 2007 hmmmm.. både gruer og gleder meg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 25, 2007 hmmmm.. både gruer og gleder meg.... kjenner følelsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 26, 2007 "Snart kommer vintern, snart kommer den kalde fine tida..." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 11, 2007 Ja da er vinterns andre snøfall herover ett faktum. Bildet er tatt på Lillehammer 11.10.07 kl 08.00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 11, 2007 Kjenner Quattro abstinensene melder seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 11, 2007 ut å lete etter snø nå jeg;p ser ut som dt ligger nok her : ppp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...