#26 Skrevet Oktober 11, 2007 Jeg håper det kommer til å være noen arrangementer hvor man kan lære seg å kjøre quattro på snøføre uten å måtte gjøre dette på offentlig vei. Første året med quattro gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 11, 2007 Jeg håper det kommer til å være noen arrangementer hvor man kan lære seg å kjøre quattro på snøføre uten å måtte gjøre dette på offentlig vei. Første året med quattro gitt. sant dt gitt.. fant heldigvis en vei med ingen trafikk bare for å prøve litt i sta jeg da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 11, 2007 hadde dt morro opp å ned der noen turer : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 11, 2007 også med sommerdekk a gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 11, 2007 Lurer på om jeg skal legge om i kveld... Er litt mer nøye med at ting skal være sikkert nå som jeg har med junior'n i bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 11, 2007 så 3 stk i grøfta på vei til jobb i dag... er det virkelig så vanskelig for 90% av folket å forstå at etter sommer kommer vinter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...