#1 Skrevet August 26, 2004 Her kommer en serie bilder som er tatt nå i ettermiddag. Det er bilen til Lars Thomas og min egen. Location er bryggen ved Fritjof Nansen sitt hjem i Svartskog utenfor Oslo. God fornøyelse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2004 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2004 sweet ass! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2004 Den blå bilen var finest! Eller... um... Coupeen var finest! Audien var finest!!! Ja, jeg tror vi sier det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 26, 2004 hahahaha bra Per! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 26, 2004 eh Arne?? SENSURER skiltene dine skikkelig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 26, 2004 mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 26, 2004 mehr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 26, 2004 more 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 26, 2004 Du legger ut bilder nesten like raskt som du kjører jo Arne Slenger ut mine bilder når jeg får 'framkalt' de. Takk for en artig kjøretur forresten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 26, 2004 kjører jeg raskt?... Nei, det har vi ik ikke sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 26, 2004 enda mer.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 26, 2004 und mehr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 26, 2004 nest siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 26, 2004 siste bildet viste Auto Union detaljen din VELDIG bra Arne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 26, 2004 Jeg ser bare blåe couper, jeg ser bare blåe couper, jeg ser fremdeles bare blåe couper, fine var de ja, begge to, men jeg ser BARE blåe couper... :p Hjelp, repetisjonsknappen har hengt seg opp... :eek: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 26, 2004 siste, Lars Thomas har sikkert fler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 26, 2004 Nydelige sideprofiler det der! Liker begge meget godt jeg! Kult bilnummer også!!!!: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Jann Gunnar Værnes Nydelige sideprofiler det der! Liker begge meget godt jeg! Kult bilnummer også!!!!: vinke : gullnummer vettu 585 = Gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Jann Gunnar Værnes Kult bilnummer også!!!!: vinke : Itillegg Rogalands skilt....(stavanger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av kenneth vigane Itillegg Rogalands skilt....(stavanger) Fra Fjetland i Stavanger... (ny i Norge som det heter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet August 26, 2004 Fin location, vi traff kveldssola, og at det er en særs undeholdende veistrekning ut dit er jo bare bonus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet August 26, 2004 Et lite oppgjør mellom 80 og 90 tallets coupeer her altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet August 26, 2004 Jeg gir opp å prøve å sladde bilnr. Jeg tror man må ha Dr.grad i Photoshop for å få det til, på noen bider går det, på andre ikke. GRRRRRRR. Det kom mange ord som IKKE stod i ordboken i sta... F....ta hele Photoshopgreia... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet August 26, 2004 [[/b] Fy feite Lars Thomas, dette bildet var bare heeeeelt sjef...Dette kan du" border="0" alt=""> Og dette... sjekk så bra bilen din syns i lakken :tilber: " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...