#26 Skrevet August 26, 2004 Arne; Paint Shop PRO 4.1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Arne; Paint Shop PRO 4.1? Jeg har Photoshop Elements... er det feil??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland [ Fy feite Lars Thomas, dette bildet var bare heeeeelt sjef...Dette kan du Og dette... sjekk så bra bilen din syns i lakken :tilber: [/b] Jo takk Meget clean TT du har der arne, med mye fine detaljer når man kommer innpå. Blå blinkers Og de 19" RS4 felgene ser jo ut som de er limt inn i hjulbuen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim siste bildet viste Auto Union detaljen din VELDIG bra Arne! Hva for en AU - detalje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Lars Thomas Nordby Jo takk Meget clean TT du har der arne, med mye fine detaljer når man kommer innpå. Blå blinkers Og de 19" RS4 felgene ser jo ut som de er limt inn i hjulbuen Kommer mer godsaker Lars Thomas, er allerede i bestilling fra Hong Kong av alle steder . Håper jeg rekker å få sakene montert FØR Lillehammercruisingen da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Hva for en AU - detalje? grillisten din... AU/tidlig Audi da.. Du vet, for UNG for å ha preferansene personlig jeg ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 26, 2004 oki, da er jeg med... hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...