#1 Skrevet September 16, 2007 Tenkte på å montere inn en Turbotrykksmåler i s3en min. noen som vet hvor dt vil lønne seg å plassere denne? har airbag i a stolpen så dropper dt i alle fall.. luftdyse er også noe jeg har tenkt på.. til golfen viste jeg om masse målere som hadde riktig lys, men ikke til audi, hvor får jeg kjøpt dt da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2007 Har satte jeg den i min! Bygde om sjøl! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2007 se der ja;) men hvordan får jeg ut luftdysa da? å finnes dt en måler med riktig lys ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2007 se der ja;) men hvordan får jeg ut luftdysa da? å finnes dt en måler med riktig lys ? Den er bare og dra ut, ta en flat trekker, og få den litt ut, så drar du den rett ut! Sjekk ebay for måler med rødt lys! Jørn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2007 slik jeg hadde dt der, syns ikke dt passer seg helt.. Den er bare og dra ut, ta en flat trekker, og få den litt ut, så drar du den rett ut! Sjekk ebay for måler med rødt lys! Jørn den er god, da får jeg prøve dt;) går sikkert helt ok få ledninger inn der å? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 16, 2007 Må jo lage et lite hull i luftekanalen da, som du tetter rundt ledningen med sika eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2007 jepp.. da får vi prøve dt i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=98129 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 16, 2007 ikke helt bestemt meg om jeg syns dt der var kult jeg : p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 1, 2007 Ble det turbotrykksmåler på deg? og isåfall hvor plasserte du den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 2, 2007 har kjøpt, men ikke bestemt meg hvor jeg skal sette den enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 2, 2007 lag deg en konsol/holder og fell den inn der askebegeret er.. startet på den saken å kom fram til det ble best utseende messig men litt surt å se ned da eineste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 2, 2007 men er så stygt med dt oppe så vil helst ikke ha den der: p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 2, 2007 Skulle fått noe slikt til S3`n vet du Joachim,det er nice. http://www.newsouthperformance.com/pod.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 2, 2007 ja er noe sånt jeg vil ha å! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 2, 2007 Hmm,nesten ingen som har slikt til A3/S3 jo. Til A4/S4 er det jo masse av.. Nei,du må bytte bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 3, 2007 ahehae:p jepp til en som går som den skal eller noe;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 25, 2008 Skulle fått noe slikt til S3`n vet du Joachim,det er nice. http://www.newsouthperformance.com/pod.htm Slik gjorde jeg det på s3'en: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 25, 2008 nå er dette en gammel tråd, å jeg har jo ikke den s3en mer men det der var veldig pent:) var slik jeg ville hatt dt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 25, 2008 var vel egentlig rettet til alle som er interessert i hvordan en turbotrykksmåler kan monteres i en s3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 20, 2008 Gjort det litt annerledes nå.. Hvad tycks? Braketten for målerne er ikke festet på plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...