#1 Skrevet September 16, 2007 Har satt på en sånn 32 mm ''tette igjen hull'' plugg fra bilextra der antenna var før og der vindusviskeren var før. Men syns at det er litt fuktig der så vil tette litt skikkelig. Hva bør jeg bruke? Noe silikon av noe slag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2007 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2007 sikaflex så er det tett en gang for alle;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2007 silikon kan godt brukes, men dog ville jeg heller brukt "kitt på rull" ifra 3m. det bruktes før for å lime inn frontruter. jeg har litt liggendes, kan vel sende deg en bit i posten! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2007 sveis: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2007 sikaflex så er det tett en gang for alle;) Hvor får jeg kjøpt det? Har forresten sendt gundersen mail ang. de fjørene, men har ikke fått noe svar ennå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2007 silikon kan godt brukes, men dog ville jeg heller brukt "kitt på rull" ifra 3m. det bruktes før for å lime inn frontruter. jeg har litt liggendes, kan vel sende deg en bit i posten! Om du kunne sendt meg en bit hadde det hvert supert altså! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2007 sveis: rolleyes På vindusrute... Regner med du mener d på taket, men tror jeg dropper sveising.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 17, 2007 sika får man i alle byggevare sjapper og europris f.eks. er 3 forskjellige farger om ikke jeg husker feil... svart, grå og hvit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 17, 2007 Jeg brukte svart sanitær silikon. Sitter enda det, etter 2 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2007 Ser at på Meny så har de noe slags lim greier fra 3m tror jeg, som man blander 2 ''guffer'' sammen og da skal det sitte skikkelig. Kan det funke? Husker ikke navnet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2007 Har brukt svart sika selv, helt tett med høyttrykken retta mot bakluka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 20, 2007 Har brukt svart sika selv, helt tett med høyttrykken retta mot bakluka Jess, blir nok sika then 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 20, 2007 Sikeflex og Tec7 limer og tetter, silikon bare fuger og er elastisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...