#26 Skrevet September 20, 2007 Hadde 205/55-16 i samme dekk på A4 uten Quattro, var veldig fornøyd med de også. Ja i 16" er det bare fryd...Men jeg har nå 17" felger denne gangen da. Så må prøve å gjøre det best mulig. Er jo villig til å ofre litt for utseende å! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 20, 2007 Ja i 16" er det bare fryd...Men jeg har nå 17" felger denne gangen da. Så må prøve å gjøre det best mulig. Er jo villig til å ofre litt for utseende å! Samme dimm utgjør ikke rare forskjellen på snøegenskapene. Og 17" ser greit nok ut med 205 det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 20, 2007 noen som har kjørt med 18" på vinter da? Tenkte jo på 225 dekk på de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 25, 2007 jeg bestiller yokohama ig20 jeg..så får vi se..lar det stå til, krysser fingrene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 26, 2007 Noen som har prøvd Dunlop graspic os 2? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet September 26, 2007 kjørte på Yokohama IG721 225/45-17 ifjor, og det satt overraskende bra. Slapp jo ved lekekjøring, men bra grep ved normal ferdsel. Anbefales. Akkurat samme dekkene, og akkurat samme erfaring, meget fornøyd, anbefales.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet September 26, 2007 Akkurat samme dekkene, og akkurat samme erfaring, meget fornøyd, anbefales.. Hvordan vet du dette? Må da være noe forskjell da det har fått nytt navn...eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet September 26, 2007 Har kjørt MYE på Yokohmama IG10, IG20 og IG721. Kjøret intill nylig mellom 50-60.000km i året på alle typer underlag (jobbet som selger med hele Norge som distrikt:o). Eneste negative med Yokohama dekkene så var det levetiden (antall km på dekkene før tid for utbytting) Skal vell også sies i den sammenhengen at Touran Spiser dekk så det gikk med 1 sett vinterdekk i året. IG10 kjørte jeg på A3 1,8TSQ og selv etter 1 helg i Funäsdalen på banen der så fantes de ikke slitt og satt som et skudd. I vinter blir det Yokohama IG20 i 225-40-18 så får vi se hvor det bærer. Har i hvertfall ikke noe problem med å ambefale Yokohama dekkene. De fleste firmabilene på jobben (hovedsaklig Audi med FWD og BMW med RWD) kjører på Yokohama IG20 og ALLE er fornøyd med de dekkene. Om man er på jakt etter et noe rimeligere alternativ så kom Kumho med en ny model i fjor som heter KW 21. Dette skal være et dekk utviklet for det nordiske marekedet. Satt disse dekkene (helt nye) på Golfen når jeg kjøpte den i Mars. Ble ikke så veldig mye mere vinter før sommerdekkene kom på, men fikk da prøvd de litt og de overrasket meg svært possitivt. I 205-50-17 vil det skille ca 1000-1200.- mellom IG20 og KW21for 4 dekk. Lykke til i jakten på vintersåler: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet September 26, 2007 Hvordan vet du dette? Må da være noe forskjell da det har fått nytt navn...eller? Åhh, hallo, jeg har jo sitert Mattis, det jeg mente, var at jeg har og Yokohama dekkene, og jeg anbefaler dem jeg og. Leser du det vil du forstå.. Kan ikke være meg som blingser nå vel Mener da jeg siterte rett mann, rekkefølge spiller ingen rolle med tanke på postene her, så lenge jeg siterer med fullstendig "betegnelse" på dekkene jeg har erfaring med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet September 27, 2007 Noen som har prøvd Dunlop graspic os 2? Henger meg på denne, står mellom disse, Nankang eller Vredstein.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 31, 2007 Da har jeg fått på IG20 idag...meeget godt fornøyd sålangt! Svømmer ikke på asfalt slik jeg synes mange gjør. Forskjellen over til vinterdekk var faktisk hårfint liten. Sånt liker vi!! MEN, sliter med ventilen på 2 av hjula, klarer ikke få det "tett" mellom ventil og munnstykke på luftfylledings 2 hjul er helt vanlige og har vært innom flere bensinstasjoner og prøvd flere..klarer ikke med andre ord fylle noe særlig eller få en nøyaktig måling...jeg vrir og vender selvfølgelig på vinkelen. hvordan løse dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...