#1 Skrevet September 16, 2007 Noen som vet hva Møller tar for dette på en '98 A6 2.5Tdi Q? Skal hente den "nye" bilen til uka, og det er usikkert når siste skift var. Tenkte derfor jeg skulle få tatt et skift nå for å være på den sikre siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2007 Jeg betalte 5000,- for skift på min hos Olrud Auto i forbindelse med 30000-service. Dyrt er det uansett, er nok lurere å finne noen som driver med automatkasser ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2007 Jeg mener jeg betalte rundt 3900,- inkl. filter og pakning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2007 Gjør det selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2007 http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=trasmission+stokke Ta kontakt med han for en pris på kassa di.. Jeg brukte han, billigere enn møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2007 Fikk skifta på konas Auda i forrige uke, Næss Auto i Larvik. Kosta 3600,- med 7 liter olje, pakning og filter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...