Sportsinnsug S2/S4/S6/RS2/

Anbefalte innlegg

han sender hvor du vil for 60 euro ekstra mener jeg det sto..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han sender hvor du vil for 60 euro ekstra mener jeg det sto..

faen. tapte budrunden : bh :

men sto det ikke at han hadde 10 innsug?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7450 kr for det innsuget?står bare at det var 11 byere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7450 kr for det innsuget?står bare at det var 11 byere..

jepp. gikk rett foran nesen min: bh :

ONLY 10 PIECE MADE. ? hva mener han med det da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kun 10stk produserte av det innsuget

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står jo Hacke Racing på det så det er vel bare å kontakte de. Lager slike på bestilling. Hackeracing.se

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var en del problemer med akkurat det innsuget der. Gikk en tråd på S2forumet ang sprekker og dårlig tilpassning, så de måtte gjøre en del med det for å få det bra. Litt problemer med radiator blir det også, men alt lar seg løse :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tjaaaa.. Hacke skylder meg 5000,-

Betalte en topp som gikk sund i posten.. Tok nesten 3 måneder før han kom med den forklaringa, og jeg venter fortsatt på penger ifra han. Man ser han er flink men makan på måte og behandle kunder på har jeg ikke noe til overs for. Dette burde kanskje vært skrevet under erfaringer av forhandlere, men gir han ut september på og betale meg tilbake før jeg går til slike tiltak både på vacn forumet og på zatzy..

Men kan jo hende jeg har vært MAX uheldig!?!!! Ville iallefall si det sånn at folk tenker seg om 2 ganger før de mailer/ringer han!

EDIT: Ser på tråden hans på zatzy at det ikke bare er jeg som sliter med denne fyren!

http://www.zatzy.com/showthread.php?p=3615929#post3615929

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.