Hvem forhandler koni coilovers i norge?

Anbefalte innlegg

Lurer på hvem det er jeg må snakke med for å få tak i nye koni coilovere til bilen min.. Har en demper som begynner å lage dunkelyd... Står i papira at det er "lifetime warranty", men ikke hvor de er kjøpt:p Noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med Rodin & Co har Koni Coilovers.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får bra rabatter hos rodin også..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får kontakte rodin jeg da... har de hjemmeside eller et tlf nummer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var inne på sida der, men fikk ikke inntrykk av at de hadde noe med støtdempere og slikt å gjøre, så jeg tvilte litt:) Får ringe i morgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå inn på produkter - Servicedeler. Der får du opp Koni. Har handlet Koni derfra selv, så dette har dem. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De tok ca 8600kr inkl rabatt for Koni Coilovers til min FWD i hvertfall,spurte for noen mnd siden. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp ringte å fikk FIN pris:)

litt opptopic, men for å sammenligne kw 2 og koni coilovers, hva mener dere er "best" ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilxtra har vel også, og bildeler i førde:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

billigest å kjøpe av hovedimportøren, Rodin leverer varer på jobben også så er like greit å kjøpe hos de..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

koni vs KW?..KW uten tvil!

Hvorfor?

Hvilken pris fikk du Cato? Hvis du ikke vil skrive det her så send gjerne på PM.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ettersom jeg har blitt forklart er koni noe som ble utvilka og produsert på 70-80 tallet og ikke har forandra seg siden da..KW sine typ2 coilovers kan du juster i hytt og pine,altså høyde,stivhet osv...jeg ville gått for KW med tanke på utvikling osv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke bare var3 som kan justeres i stivhet? Har også fått for meg at KW er bedere men det er også veldig dyrt. Derfor jeg tenkte på om det er vært de ekstra kronene. Om det virkelig er så mye bedere som prisen tillsier. Kommer jo også litt ann på hva Cato fikk som pris da. Derfor jeg lurte. Sitter og er litt usikker selv på hva jeg vil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

trudde typ3 hadde rebound som forskjell fra typ2 jeg..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp ringte å fikk FIN pris:)

litt opptopic, men for å sammenligne kw 2 og koni coilovers, hva mener dere er "best" ?

Har du mer info om Koni coilovers?

Bruker ikke KW Koni dempere på coilover settene sine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står koni coilovers på min bil nå, og de kan justeres både stivhet (8 forskjellige stivhetsnivåer) og høydejustering på... er meget fornøyd... De som er montert på bilen nå er vel 8 år gamle hverfall, og fremdeles like blanke som de var når de var nye enda. just.skruene er lette og løsne på også:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kw 2 kan ein justere høgde og stivhet på demping ut.

kw 3 kan ein justere høgde, stivhet demping inn og stivhet demping ut. Kan sterkt anbefale kw ut i fra egnen erfaring. Er ikkje sånn som mangen "billige" sett som berre gjer bilen knall stiv. Er faktisk meget bra og kjøre med på dårlig vei,i tillegg til kjøre egenskaper som f i svinger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 års garanti på koni... kor lang garanti tid er det på kw?

Ps: Roger, Du meiner vel demping UT på kw 2? akkurat som på koni sine sett... Du klarer lett å trykke demperen inn, men er verre når du skal dra den ut...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 års garanti på koni... kor lang garanti tid er det på kw?

Ps: Roger, Du meiner vel demping UT på kw 2? akkurat som på koni sine sett... Du klarer lett å trykke demperen inn, men er verre når du skal dra den ut...

He he rota litt der ja : smil :: smil :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

No e det kveld, jobb i måra! Gå å legg deg no roger so du ikkje forsover deg, god natt:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.