#1 Skrevet September 16, 2007 Irriterer meg litt no over ute temp. sensoren til Golfen min. Veeeldig skiftande. Av og til ned i minus 70 gradar og minus 40 og av og til normal. Har løst litt på sensoren framme og funnet ut at isoleringa på ei av ledningane er vekk og virker som der er ganske dårlig kontakt. Men er det andre som har hatt samme problem? Og veit pris på eventuelt ny sensor eller kvar eg får løyst av sjølve sensoren? Har ikkje fulgt ledninga så langt enda, en smuuuule trangt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2011 Hei. Har akkurat samme problem på min Golf IV (2001). Har prøvd å bytte utetempsensoren, men det hjalp ikke noe. Fikk du løst problemet? Er det noen andre som har tips? Håper på svar. Vennlig hilsen Magne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2011 Med meg var det bare dårlig kontakt på ledningen som går ned til sensoren. Avisolerte der det var en skade og loddet ledningene og tapet over igjen. Har fungert helt fint siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2011 Hei og takk for svar. Mener du at du hadde brudd helt nede ved sensoren? Dvs de siste 10 cm ut til sensoren hvor ledningen er løs og før den går sammen men div andre ledninger opp til torpedoveggen? Kan ikke finne noe feil her, men frykter at det kan være ledningsfeil videre opp mot spedometeret.. Magne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2011 Ja var ca 5cm ifra selve sensoren på ledningen det var brudd med meg. Dette er en litt utsatt plass også, så hadde ihvertfall dobbelsjekket ledningene. Trur ikke det var så veldig synlig skade med deg, men er begynt å bli noen år siden jeg fikset dette nå så ikke enkelt å huske 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2011 Takk for svar i gjen! jeg får sjekke litt nærmere på ledningene .. De ligger inne i et trekkerør.. Magne:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...