#1 Skrevet September 16, 2007 Heisann Noen tips om hvordan jeg enklest finner ut hvilken av abs følerane som e gåen siden lampa lyser. Prøvde å lese av med vag com men ingen kontakt. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2007 Søk, det har vært to tråder siste måned ang samme tema, der er skjema og målepunkter og alt du trenger btw, her er skjema: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2007 Har prøvd med det skjemaet der,kanskje det er til corrado får det stemmer ikke med min golf. f.eks på første målinga så har jeg ikke stikkere på plass nr 4 og 22. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2007 Har et problem jeg å.. kjører i 5min så lyser lampa, går kanskje 10 min så går den vekk.. å videre. Hører pumpa går men abs'en fungerer ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2007 opp! sku hatt et slikt skjema til golf! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2007 Den enkleste måten å måle sensorene er måle i pluggen på hver sensor, det sitter en på hvert fjærbein foran, og to under baksetet, jeg målte ca 1080 ohm på mine ABS sensorer som virker.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2007 Den enkleste måten å måle sensorene er måle i pluggen på hver sensor, det sitter en på hvert fjærbein foran, og to under baksetet, jeg målte ca 1080 ohm på mine ABS sensorer som virker.... takk!! da prøver jeg dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2007 har sensorer og hjerne fra passat liggende. og har hjerne fra golf 2. vet ikke om hjernen der fungerer men kan være verdt å teste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...