#1 Skrevet September 16, 2007 Hei sann!! Broderen har vært på besøk her i Bergen i helga og er på vei hjem nå. Han hadde fly til Stavanger og skulle kjøre videre i bilen sin derfra til Kristiansand.. Men noen PØBLER har herpet det ene dekket hans og kan ikke fikses. Naf har prøvd å hjelpe han og har fått han inn til sentrum.. Er det noen som kan ha liggende et reserve hjul eller en gammel felg/dekk han kunne lånt så han kommmer seg hjem?? Bilen er en C4 S6, er vel 5/112 boltsirkel.. Noen som kan hjelpe nå i kveld???? Nummer til han er 92691842, best å ringe direkte til han om du kan hjelpe i tilfelle jeg ikke sitter på pc`en!! TAKKER!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2007 Har felger til en type44 som jeg ikke har fått satt på vinterdekk på ennå(er gamle dekk på de felgene nå). Det ene er 195/65x15 og det andre er 215/60x15 tror jeg. Er dette noe som kan funke? Glemte selfølgelig å nevne at jeg må ha igjen felgen... EDIT: Sendte nettopp en melding og han har visst tatt inn på hotell for natten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2007 Flott at du prøvde å hjelpe Martin:-) Han la seg inn for natten tilslutt ja.. Har jo med seg en guttunge på 4 år og.. Fikk mld fra han nå og han står og venter på nye dekk for øyeblikket..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2007 Såg ikke dette før nå... Tippe for seint!!!?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2007 Det ble fikset ja.. Måtte overnatte og fikk lagt på fire nye dekk i går før turen gikk hjemover..!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...