HJELP i Stavanger i kveld??? Ødelagt dekk!!

Anbefalte innlegg

Hei sann!!

Broderen har vært på besøk her i Bergen i helga og er på vei hjem nå. Han hadde fly til Stavanger og skulle kjøre videre i bilen sin derfra til Kristiansand.. Men noen PØBLER har herpet det ene dekket hans og kan ikke fikses.

Naf har prøvd å hjelpe han og har fått han inn til sentrum.. Er det noen som kan ha liggende et reserve hjul eller en gammel felg/dekk han kunne lånt så han kommmer seg hjem?? Bilen er en C4 S6, er vel 5/112 boltsirkel..

Noen som kan hjelpe nå i kveld????

Nummer til han er 92691842, best å ringe direkte til han om du kan hjelpe i tilfelle jeg ikke sitter på pc`en!!

TAKKER!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har felger til en type44 som jeg ikke har fått satt på vinterdekk på ennå(er gamle dekk på de felgene nå).

Det ene er 195/65x15 og det andre er 215/60x15 tror jeg. Er dette noe som kan funke?

Glemte selfølgelig å nevne at jeg må ha igjen felgen...

EDIT:

Sendte nettopp en melding og han har visst tatt inn på hotell for natten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott at du prøvde å hjelpe Martin:-) Han la seg inn for natten tilslutt ja.. Har jo med seg en guttunge på 4 år og.. Fikk mld fra han nå og han står og venter på nye dekk for øyeblikket..!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såg ikke dette før nå... Tippe for seint!!!??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ble fikset ja.. Måtte overnatte og fikk lagt på fire nye dekk i går før turen gikk hjemover..!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.