S4 bremser på A4? Bolt on?

Anbefalte innlegg

Har en plan om å etterhvert skremme opp motoren til en plass mellom 250 og 300HK...

Hvilke bremser trenger jeg jeg? Er det bra nok med S4 bremser?

Passer S4 99mod bremser på min A4 2000 mod?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en plan om å etterhvert skremme opp motoren til en plass mellom 250 og 300HK...

Hvilke bremser trenger jeg jeg? Er det bra nok med S4 bremser?

Passer S4 99mod bremser på min A4 2000 mod?

Mener at S4 B5 bremsene ikke er bolt on. : klø :

Jeg bruker kun Cquence slissa/borra skiver og kjeramiske klosser,alt i org dim og de holder meeeeer enn nok til gatebruk og de biter meget bra i skikkelige nedbremsninger. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kansje S4 bremser snart på hånd sjønner du, så hadde vert konge om det hadde gått an å modde dem på A4'en..

Er det mye som må gjøres for å tilpasse dem da? er jo så og si samme bilen...: klø :

Hvor mye betalte du for dine bemser da? Tipper det var en liten formue... : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kansje S4 bremser snart på hånd sjønner du, så hadde vert konge om det hadde gått an å modde dem på A4'en..

Er det mye som må gjøres for å tilpasse dem da? er jo så og si samme bilen...: klø :

Hvor mye betalte du for dine bemser da? Tipper det var en liten formue... : bh :

Betalte ikke mer enn ca 3500-4000kr for de jeg,i fra USA da. :)

http://www.cquence.net/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ett fjærbein som må byttes, samt lager og event spindler. Da blir det bolt on...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel ett fjærbein som må byttes, samt lager og event spindler. Da blir det bolt on...

Da blir det vel samma med rs4 bremser da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte ikke mer enn ca 3500-4000kr for de jeg,i fra USA da. :)

http://www.cquence.net/

Spørs om jeg må få tak i noe slikt da... Hvor mye gamp tåler dem da?

kom meg ikke inn på siden...

edit: kom inn nå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.