#1 Skrevet September 16, 2007 Noen her som kunne tenke seg å gi meg en liten innføring i programmering av memory på el. setene? har ikke instruksjonsbok og skjønner ikke bæret av det her: bh : edit: prøvd å justere seter og så holde inne knapper i øst og vest, og ellers alt som virka logisk men ingenting sitter. ligger programmer lagret fra før men det passer best til en på 1.60 og jeg er da nærmere 1.95 så blir litt most hehe. -Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2007 bump? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2007 Du må bruke nøkkelen din for å programmere seter (og speil). Slik er det iallfall på min bil,da må jeg stille inn speil og sete å så trykke på "åpne-knappen" på nøkkelen før det er gått 20 sek mener jeg på ??? Står jo i bruksanvisningen...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2007 takk for svar. skal prøve, men har også fire knapper (1-4) i førerdøra som jeg ville tro var for å lagre fire forskjellige programmer.. da kanskje 4 prog til hver nøkkel ellerno? forøvrig så har jeg ikke instruksjonsboka som jeg skrev i første posten.. -Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2007 takk for svar. skal prøve, men har også fire knapper (1-4) i førerdøra som jeg ville tro var for å lagre fire forskjellige programmer.. da kanskje 4 prog til hver nøkkel ellerno? forøvrig så har jeg ikke instruksjonsboka som jeg skrev i første posten.. -Sindre Meget godt mulig det er forskjell.....men i alle fall vil de kunne hjelpe deg på Møller med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2007 får prøve på møller, tenkte det var noen andre her med samma opplegget men det er jo importbil så kanskje det er annerledes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2007 er det ikke slik at man stiller inn setet slik man vil ha det... så holder man inne SET og så velger et tall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2007 Øh.. En spella ny manual får du vel for en hundrings på Møller? Lett googling ga også denne linken, mulig du finner til din modell der et sted også. http://www.audi.co.uk/etc/medialib/cms4imp/audi2/uk/Products/owners_area/Choose_Model.Par.0008.File.pdf En med liknende problem: http://www.audiforums.com/m_8148/mpage_1/key_/tm.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2007 er det ikke slik at man stiller inn setet slik man vil ha det... så holder man inne SET og så velger et tall? har ikke no SET knapp.. bare memory on/off og 1,2,3,4. men det virker som det er et hav av forskjellige løsninger på forskjellig biler på detta, så får vente til jeg får manualen jeg bestillte i dag. (på svensk:S) Øh.. En spella ny manual får du vel for en hundrings på Møller? takk for tipset.. så for meg en litt annen pris, men for 130 spenn ere verdt det:P har gått litt penger til småfiks som forrige eier ikke har brydd seg om så lommeboka er litt grinete om da'n -Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 28, 2007 ja da har jeg fått manual gratis:P riktignok nyere bil da, men ganske lik memoryfunksjon virker det som.. men det funker fortsatt ikke så mistenker at det er noe gæli her.. gidder ikke styre mer med dette foreløpig da det bare er moi som får kjøre dyret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...