#1 Skrevet September 16, 2007 Vurderer å gå fra 4x108 - 5x112 på coupe'n. Har navene ute nå så jeg lurer litt på hvilken måte som er best? Bytte nav? Da må jeg finne noen som passer. Ur-Quattro kanskje? Om ikke de passer så kan dette bli litt vanskelig da det er forskjellig dim på hjullager forran vs bak. Er større lager bak men jeg har ingen dimensjoner å gå etter på noen av delene. Noen som har mulighet til å sjekke dimensjonene på navene til Coupe'n slik at jeg kan begynne letingen etter andre som passer? Har også tenkt på å gå fra hjulbolter til muttere. Noen tips her? Har en 100Q stående og jeg tror jeg kan bruke navene fra denne bak uten at jeg vet det helt sikkert. Jeg mangler enda nav forran da! Jeg har tilgang dreiebenk så om noen har et par greit forslag rundt dette så tar jeg imot med åpne armer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2007 Dette er en ganske dyr metode, men det er en MULIGHET: Skaffe understell fra en Coupe 20v B3. Dette går det vel ann å skaffe billig fra noen som har bygd om. Deretter kjøper du dette. Mulig det passer rett på dine fjærbein, men jeg tror ikke det. Vet det er dyrt men som sagt er det bare et forslag, hvis du ikke klarer å finne noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2007 Dette er en ganske dyr metode, men det er en MULIGHET:Skaffe understell fra en Coupe 20v B3. Dette går det vel ann å skaffe billig fra noen som har bygd om. Deretter kjøper du dette. Mulig det passer rett på dine fjærbein, men jeg tror ikke det. Vet det er dyrt men som sagt er det bare et forslag, hvis du ikke klarer å finne noe annet. De der tror ejg skal pase i fjærbeina ja men det var en litt vel dyr løsning! Jeg har bygd mine originale fjærbein om med coilovers så jeg blir å beholde det! Tenkte å finne en løsning med originale fjærbein og understell osv! Takk for tips:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2007 Saken er løst og tråden kan stenges:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2007 Saken er løst og tråden kan stenges:) Var det en hemlighet hvordan du løste dette og eller? Fortell gjerne hva du fant ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 3, 2007 Var det en hemlighet hvordan du løste dette og eller? Fortell gjerne hva du fant ut... Slik som jeg ser det så skal det gå fint å bygge om til andre spindler. Trenger bare noen som passer litt bedre. Men når det gjelder å gå fra bolter til muttre så får dere se når det kommer sammen. En utrolig enkel sak egentlig;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 3, 2007 Slik som jeg ser det så skal det gå fint å bygge om til andre spindler. Trenger bare noen som passer litt bedre. Men når det gjelder å gå fra bolter til muttre så får dere se når det kommer sammen. En utrolig enkel sak egentlig;) No shit, du kjøper bare et sett av muttere og "pinner" som er gjenga opp i begge rettninger og et "flatt området der skiva skal være Eller har du pønska ut no lureri selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 3, 2007 No shit, du kjøper bare et sett av muttere og "pinner" som er gjenga opp i begge rettninger og et "flatt området der skiva skal være Eller har du pønska ut no lureri selv? Som sagt; ENKELT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 6, 2007 bare å borre om nava å gjenge. har bytta boltsirkel på fleire biler vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...