#1 Skrevet August 26, 2004 Er det kun toppen (og evnt elektronikk) som er ulikt på 2,3E 10V og 20V? Eller er motorene ulikt bygd? Evnt hvor mye arbeid er det å bygge om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 26, 2004 Doble kamaksler på 20v hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 26, 2004 Ja det tenkte jeg når jeg skrev forskjellige topper.. Men er det andre større forskjeller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 26, 2004 20V har oljekjølte stempler. Og heilt anna insprut. EFI, Dual map electronic ignition, cylinder selective knock control via dual knock sensors 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...