#1 Skrevet September 17, 2007 Hei. Noen som veit om den orginale alarmen som sitter i min 96 S6 er fg-godkjent? M.V.H Stian Engebakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2007 min alarm i 97mod a4 skal være FG godkjent slik jeg har skjønt det hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2007 orginal er vel gjerne defa, så ville tro den er FG godkjent. du kan jo bare sende mail til FG da om du vil være sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2007 Ok, det er ikke defa som sitter i min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2007 Orginale alarmer fra VAG eller andre bilprodusenter er nesten aldri FG godkjente. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2007 I vilkårene til forsikring står det gjerne med liten skrift FG/EU eller original alarm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2007 S3 har værtfall fg godkjent alarm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...