#1 Skrevet September 17, 2007 denne http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1630916 haster da dette er høyst aktuelt og jeg ser for meg bilen blir solgt fort! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2007 haster! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2007 Er noen medlemmer som bor i Ørsta som sikkert kunne sett på bilen for deg..............ti min kjøring,ferge,så cirka en halvtime kjøring for meg den bilen der. Hadde den stått nærmere kunne jeg sett på den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2007 Er noen medlemmer som bor i Ørsta som sikkert kunne sett på bilen for deg..............ti min kjøring,ferge,så cirka en halvtime kjøring for meg den bilen der. Hadde den stått nærmere kunne jeg sett på den skjønner at det blir litt mye kål... burde være mulig for noen "fastboende" som kunne svippet innom? skal selvfølgelig dekke utgifter etc. innenfor rimelighetens grenser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2007 skjønner at det blir litt mye kål... burde være mulig for noen "fastboende" som kunne svippet innom? skal selvfølgelig dekke utgifter etc. innenfor rimelighetens grenser Send en pm til Jahn Christer Nerbøvik......han bor ikke mer enn 5 minutt unna den bilen der. Kommer ikke på flere i farta som bor i Ørsta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...