#1 Skrevet September 17, 2007 Heisann. Jeg hadde den store gleden av å skifte et punktert dekk heromdagen i Ryentunnelen. Min kunnskap om biler er desverre relativt begrenset, men håper å kunne få noen konstruktive innspill her Jeg har en kollega som nevnte at når man punkterer på et av hjulene på en Audi med Quattro, så er det mulig at man må bytte alle 4 hjulene dersom de er litt slitt (blir forskjellige omkrets = slitsomt for quattor'n). Stemmer dette? Jeg regner med at dette er noe som evt Dekkmann eller lignende kan hjelpe meg med? Uansprett: Om man har peiling på bil eller ikke, så liker man jo en bil som er pen, og jeg burdere å benytte anledningen til å bytte alle 4 hjulene/felgene. Jeg har i dag 235/17" med standard audi-felger. Etter en del surfing rundt på forumet her har jeg skjønt at dette er riktig sted å spørre om hvilke felger/dekk man burde velge. Så, er det noen forslag? Bilen vil aldri bli ekstra senket eller bygd om i noen forstand. Da blir jeg kasta ut hjemme Så ta gjerne det i betraktning. 17" eller 18" er vel det jeg anser som mest sannsynlig. Øivind 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...