Nye dekk til en A6 2003 mod. (4B)

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg hadde den store gleden av å skifte et punktert dekk heromdagen i Ryentunnelen. : mad :

Min kunnskap om biler er desverre relativt begrenset, men håper å kunne få noen konstruktive innspill her :) Jeg har en kollega som nevnte at når man punkterer på et av hjulene på en Audi med Quattro, så er det mulig at man må bytte alle 4 hjulene dersom de er litt slitt (blir forskjellige omkrets = slitsomt for quattor'n). Stemmer dette? Jeg regner med at dette er noe som evt Dekkmann eller lignende kan hjelpe meg med?

Uansprett: Om man har peiling på bil eller ikke, så liker man jo en bil som er pen, og jeg burdere å benytte anledningen til å bytte alle 4 hjulene/felgene. Jeg har i dag 235/17" med standard audi-felger. Etter en del surfing rundt på forumet her har jeg skjønt at dette er riktig sted å spørre om hvilke felger/dekk man burde velge. Så, er det noen forslag? :) Bilen vil aldri bli ekstra senket eller bygd om i noen forstand. Da blir jeg kasta ut hjemme : flau : Så ta gjerne det i betraktning. 17" eller 18" er vel det jeg anser som mest sannsynlig.

Øivind

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.