Anbefalte innlegg

Tror min regreim ble skiftet rundt 90000km? Skal den da skiftes igjen rundt 180000km?

2001 Passat 130 4Motion.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intervall på disse er vel 90000 (eller 5år), så da stemmer 180000 ganske bra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart ikke Møller nevnte dette på forrige verkstedbesøk. Har nå kommet opp i 193000km. Hvor langt holder denne i praksis. Er vel noe slindringsmonn her? Skal ha den på verksted til torsdag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke intervall fra fabrikk oppgitt til 120k/5år (med noen unntak)..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke på tdi motorene de kan intervall ned i 60000 km. bare husk og skifte vannpumpe samtidlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andre ting jeg bør skifte samtidig? Må trolig skifte toppakning. Får få de til å teste kompresjonen i sylinderne.

(På S6'n hadde jeg litt mindre kompresjon på en sylinder, men det var ikke toppakningen som var gal)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skift alle reimer og evnt. strammer til vifte reim,da denne har en tendens til å begynne å rassle...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke intervall fra fabrikk oppgitt til 120k/5år (med noen unntak)..?

120k intervall mener jeg er på '03 og nyere. Mulig jeg tar feil, men :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 120.000 på min 1996 Golf og har det på min 2004 A3, vertfall.. :)

Dog har vel Møller gått ut med en anbefaling om 90.000km pga nordiske forhold som spiller inn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde 120.000 på min 1996 Golf og har det på min 2004 A3, vertfall.. :)

Dog har vel Møller gått ut med en anbefaling om 90.000km pga nordiske forhold som spiller inn?

Det er jeg usikker på. Fikk beskjed om dette hos Møller tidligere når jeg spurte der ang. disse motorene pga. mulig bruktbilkjøp. Hva som var grunnen spurte jeg ikke om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.