Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man får man tak i a stolpe holder som er plug an play til a4 b5, så jeg slipper å modde den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar... de ser fine ut, akkurat sånn jeg vil ha.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte på Bilextra og de passet perfekt til passat 98 mod måtte bare kappe av litt på ene siden og skru 2 skruer inn så den holder seg på plass. A4 er vel ganske lik vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestillte den fra Streetdesig 1juli....å har enda ikke fått den. Spess når jeg måtte forhandsbetale.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte på Bilextra og de passet perfekt til passat 98 mod måtte bare kappe av litt på ene siden og skru 2 skruer inn så den holder seg på plass. A4 er vel ganske lik vil jeg tro.

 

Den du kjøpte var det dobbel eller trippel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er oljetrykksmåler montert, skal slenge ut bilder når jeg har mulighet... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den du kjøpte var det dobbel eller trippel?

 

Den var dobbel men får jo kjøpt enkel, dobbel, trippel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, en kompis kjøpte den siste som var igjen for noen uker siden, den var dobbel, så ganske kul ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT dette, men jeg best. OG betalte min 9 juni og fikk den midt i august en gang... Da etter 2 tlf. Dårlig det syntes jeg, så sånn tidsmessig bør vel din komme snart :)

 

 

Jeg bestillte den fra Streetdesig 1juli....å har enda ikke fått den. Spess når jeg måtte forhandsbetale.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres kjedelig ut å vente så lenge. Venter på Justerbart Weitec Hicon GT fra senk.no bestilte Ons 12. sep,venter på de ennå, men jeg er meget rastløs på pakker som komer med post. :P

 

Noen som veit hvor lang tid pakkene derfra pleier å bruke?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.