#26 Skrevet September 19, 2007 da skal jeg ned å måle hull avstanden min. dog hvis det blir snakk om å bytte fjørbein så bytter jeg med noen ifra golf 2 med spindel og alt, da dette skal være bolt on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 19, 2007 avstanden var på 80mm+ -... er det noen som har mål på hull avstand på golf g60 kalippere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 19, 2007 Hullavstanden på bilen din er 75 mm som alle andre type 81/85. Spindelen fra Golf 2 passer overhodet ikke da du ikke har delte fjærbein.. Men er det noen som vet om caliperne fra Golf/Passat/Corrado G60 også bruker 75 mm avstand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet September 19, 2007 jeg tenkte da på å bruke hele fjørbeinet samt spindel ifra golf 2! så det er 75 ja! da må jeg nok bytte ut skyvelæret mitt ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet September 19, 2007 da har jeg funnet ut at det er 95mm mellom innfestings hullene på golf 2. så da sert det ut til at jeg må bytte fjørbein. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...