#1 Skrevet September 17, 2007 Hei, ser jeg og Thorvald har 2 forskjellige typer lamell.. men er det ikke samme lamell til S4 93" 2,2tq som i audi 200 2.2t ? legg merke til forhøyningen rundt midten av lamellen Audi 200`s lamell Min (audi s4) lamell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2007 Nei, det er ikke samme. 200 har 016-girkasse, S4 har 01E. Disse har inngående aksel opplagret i veivakselen, hhv. svinghjulet, så lamellen vil ikke være lik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2007 Nei, det er ikke samme. 200 har 016-girkasse, S4 har 01E. Disse har inngående aksel opplagret i veivakselen, hhv. svinghjulet, så lamellen vil ikke være lik. ok, men da satser vi på at min lamell er rett.. da var det bare og skaffe seg ny trykkplate og utløser lager, så er vi igang men hvor skaffe det? forruten møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2007 Nei, det er ikke samme. 200 har 016-girkasse, S4 har 01E. Disse har inngående aksel opplagret i veivakselen, hhv. svinghjulet, så lamellen vil ikke være lik. ok, men da satser vi på at min lamell er rett.. da var det bare og skaffe seg ny trykkplate og utløser lager, så er vi igang men hvor skaffe det? forruten møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...