#1 Skrevet September 17, 2007 *Noen som veit ka som må til får å registrere ein bil på svarte skilt å ka regler det er for kjøring med det? å ka det koster 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2007 Svartskilt med gule tall, er vel for bruk på lukket området/sikret området:) Hva som er reglene innenfor lukket området er jeg ikke helt sikker på, men mange rallybiler osv kjører jo på svartskilt:) Vi bruker det en god del på våre tunnelbiler(lastebiler), da disse går på lukket området.... Må ha svartskilt for å få med forsikring osv, kan kjøre på farget diesel osv:) Det blir iallefall billigere en å ha den på hvite skilt:) Slipper vel også Eu-kontroll, Men går man i fra svarte til hvite igjen må den vises hos bt..... Vet ikke helt så ca hva det koster i forhold til regga på hvite skilt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2007 Svarte skilt er vel bare for lastebiler o.l. som kjøres på svært begrensete områder (les: flyplasser, industriområder)? Ikke skyt meg om det er feil. Edit: Too late 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2007 Gjelder vel også for rally-biler til og fra planlagte og profesjonelt organiserte løp. Bilen må etter det jeg har skjønt være homologert for å få slike skilter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2007 Svaldbard kjører vel også på svarte skilt, men må ha spesiell tilatelse og få utstedt andre skilter når de skal sørover på ferie f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2007 har hørt att du må ha lisens på bilen eller godkjenning fra bilsport forbundet å att du ikkje trenger eu å import avgift, att bilen kan jøres på bane å løp å til og fra løp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...