#1 Skrevet September 17, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=RPzbBQwKegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2007 Hoho,sjekk 04.47 utti filmen,fy f...! Det vær NÆRME! Btw: Subaruene er sykt kjappe i starten,men utrolig late etterhvert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2007 Sinnsykt iriterende at folk ikke kan se i speil og flytte seg når det kommer noen bakfra ass;) hehe. Men skjønte pent lite når det plutselig dukket opp ennå en audi på siden der da. Hvor kom han fra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2007 får takke seg at de ikke kjører på Norske veier iallefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2007 fy faen.. 9 min rein morro. tru rs4'n var glad for at han "bremsa" nok lastebilen kutta svingen..: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2007 Det så ut som en artig vei:) Vi har naturen her på vestlandet.....men mangler desverre 4 felts veien......her er det 1 felt på deling som gjelder..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 17, 2007 Var det RS4 eller bare vanlig S4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 17, 2007 Med tanke på rumpa så ser det ut som en RS4. Var litt for bred for å være S4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2007 sikkert vært posta før denne, men dette er crazy.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2007 6.53, det var såvidt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2007 Faen til idiotisk kjøring a... Er slikt BANER er til for... Sykt at slike førere finnes også her til lands... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2007 Grom lyd av WRX'n da: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 18, 2007 Komplette idioter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 18, 2007 Folk som kjører slik på trafikerte veier skulle hatt ett nakkeskudd!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 18, 2007 Om noen husker den R32 BiTurbo VS Z4 Kompressor filmen som jeg postet for en stund siden... Z4 3.0 med kompressor og to engelske gutter som kjører på motorveien med "cabben" nede og er King on the road. Tar igjen en rød Golf mk4 R32, som de skal banke opp.. De blir parkert, ikke bare en gang, men flere. Asså virkelig parkert... Noen som husker den? Den ble lagt ut på Vortex. Tok 4 timer, så ble posten stengt, pga hasserdiøs og særdeles uoppmerksom kjøring. Er jo underholdene da. Men litt for extremt over lenge tid. Min oppfattning. RS4'n krenger og ræva slenger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 18, 2007 Om noen husker den R32 BiTurbo VS Z4 Kompressor filmen som jeg postet for en stund siden... Z4 3.0 med kompressor og to engelske gutter som kjører på motorveien med "cabben" nede og er King on the road. Tar igjen en rød Golf mk4 R32, som de skal banke opp.. De blir parkert, ikke bare en gang, men flere. Asså virkelig parkert... Noen som husker den? Den ble lagt ut på Vortex. Tok 4 timer, så ble posten stengt, pga hasserdiøs og særdeles uoppmerksom kjøring. Er jo underholdene da. Men litt for extremt over lenge tid. Min oppfattning. RS4'n krenger og ræva slenger:) Den husker jeg og den var Sweeeet !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 20, 2007 Du klarer ikke oppdrive den filmen igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 20, 2007 Du klarer ikke oppdrive den filmen igjen? Nei, den ble borte like fort som den kom. Kansje like greit, da det var litt utenom. Men fett var det. R32 Biturbo, setter jo det meste på plass. Morro er å tenke på at det setter det ALLER værste i Europa på grei prøve. Ikke bare prøve, men resultater. OEM VAG på en Golf mk4/mk5. http://www.HGP-TURBO.DE Nå finnes det flere om dagen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 21, 2007 Var det denne du tenkte på Kristian? http://smg.photobucket.com/albums/v313/plowy/?action=view¤t=lemans07143.flv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 21, 2007 syntes jeg så en a3 med lexus lykter i begynnelsen av filmen:tr: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 21, 2007 syntes jeg så en a3 med lexus lykter i begynnelsen av filmen:tr: var det ikke en golf IV det da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 21, 2007 ja, er underholdning til det smeller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...