#1 Skrevet September 17, 2007 Har to felger eg skulle hatt lakkert (kantkjørte), er det noken i bergensområdet som driver med dette? veit det var ein i Godvik, men lurer på om han har gitt seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2007 Lurer jeg også på. Noen som er flinke i området? Erfaringer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2007 Her er to firma som ligger ved siden av hverandre ute på Kokstad.... Den ene sandblåser og den andre pulverlakkerer! Sandblåsing med møbelsand: Bergen Eloksal AS Kokstaddalen 30, 5257 Kokstad 55 98 33 60 Pulverlakkering: D&F Group AS Kokstaddalen 33, 5257 Kokstad 55 52 66 00 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2007 Er de flinke til å fjerne hakk og kantkjøring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2007 Det veit jeg ikke....... Da kan det hende du må prøve Felgservice i Askim.......eneste jeg veit om som reparerer felger! ...men da bør du ha god tid....send dem inn når du legger om til vinterdekk.så kan du håpe på å få dem igjen til våren......tar litt tid med de gutta der......men arbeidet er som regel bra! De reparerer skader,retter felger,sandblåser og lakkerer...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...