#1 Skrevet September 17, 2007 har sett meg lei den helvetttes blinkinga fra servicevarselet nå så vil ha dette vekk:) har søk litt på forumet og funnet denne guiden, men den fungerer ikke for meg. så det jeg lurer på er om det virkelig går ann å fjerne denne uten at man trenger vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2007 Du må nok plugge til pcen gutt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2007 må jeg virkelig betale møller skien bil for detta her:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2007 Hvis det blir veldig prinsipielt feil for deg å betale verkstedet ditt for å gjøre det, så kan du gjerne betale meg for det isteden:) Tipper Møller tar 300 kr, jeg kan gjøre det for 250 hvis du kjører hit... hehe På den litt mer seriøse siden; NEI, du kan ikke resette serviceindikatoren på en C4 uten diagnoseutstyr. Tyvärr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2007 Hvis det blir veldig prinsipielt feil for deg å betale verkstedet ditt for å gjøre det, så kan du gjerne betale meg for det isteden:) Tipper Møller tar 300 kr, jeg kan gjøre det for 250 hvis du kjører hit... hehe På den litt mer seriøse siden; NEI, du kan ikke resette serviceindikatoren på en C4 uten diagnoseutstyr. Tyvärr. det er ikke prinsipielt feil å betale verkstedet for å gjøre dette, men verkstede stenger jo halv 4 så¨rekker jo aldri innom der for å gjør det. derfor jeg lurte på om det ikke var mulig å gjøre selv, men det gjør det jo tydligvis ikke;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...