#1 Skrevet September 17, 2007 Hei hei lurer på om noen kan gi meg et klart svar på om det går ann og bygge om fra Xenon til Halogen er dritt lei hele xenon dritten: mad :. Evnt hva må gjøres ?? Håper noen vet , på forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2007 Fra originale xenonlys? Pæreholderne inni lampene er iallefall ikke like, så der er første problem. Mulig det går ann å skifte bare disse, ellers må du skifte lamper. Strøm vil jeg tro du kan ta fra xenonballastenes strømforsyning, men ledningene inni lampa er jo heller ikke like, så der må det bygges om litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2007 Hei hei lurer på om noen kan gi meg et klart svar på om det går ann og bygge om fra Xenon til Halogen er dritt lei hele xenon dritten: mad :. Evnt hva må gjøres ?? Håper noen vet , på forhånd takk Hei. Er det lov å spørre hvorfor du vil ta bort Xenon? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2007 De er orginale , har kjøpt xenon trafo til begge sider to ganger . Og de er jo svin dyre 3700 kr , derfor vurderer jeg og kjøpe nye lykter helt ordinære halogen lykter . Slipper man og bli ranet hver gang kjørelyset har gått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2007 Ja, det er nok ikke noe problem. Jeg for min del har fått montert Xenon på min Passat 2002 i dag. Den ene lampa lyser litt sterkere enn den andre. I tillegg hender det at de blinker litt. Skal sjekke strøm i morgen. Hvis det er strømproblemer blir det enten rele eller tilbake til H7. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2007 hvis du skal bytte dine orginale xenon til vanelig er det helt sikkert noen som vil bytte med deg, hadde jeg hatt a4 hadde jeg gjort det på flekken. du bytter jo en vei ingen andre gjør. men praktisk med strøm å slikt er jeg litt usikker, har du kjøre komputer å feil varsling ved pære brudd. da kan det bli problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2007 Ja, det er nok ikke noe problem. Jeg for min del har fått montert Xenon på min Passat 2002 i dag. Den ene lampa lyser litt sterkere enn den andre. I tillegg hender det at de blinker litt. Skal sjekke strøm i morgen. Hvis det er strømproblemer blir det enten rele eller tilbake til H7. du har ikke orginale xenon det er forskjelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...